Opening JCW Experience Center Ekris Veenendaal 12 januari 2019

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Opening JCW Experience Center Ekris Veenendaal 12 januari 2019

13 jan 2019, 16:17

Beste NewMINIclub leden,

hierbij nog wat foto's gemaakt om een impressie te krijgen voor degene die niet aanwezig konden zijn bij de opening van het JCW Experience Center bij Ekris Veenendaal. We hebben daar als NewMINIclub de NewMINIclub evenementenkalender gepresenteerd en was er de mogelijkheid onder genot van een hapje en drankje kennis te maken met onze nieuwe hoofdsponsor Ekris. Tevens is er de nieuwe kledinglijn gepresenteerd die straks ook via de Ekris webshop te bestellen is.

Voor wie het niet opgevallen was, we hebben nu ook een 3-tal clubvlaggen/standaards die we kunnen gebruiken tijdens onze events/toerritten. De vlaggen liggen bij mij maar mocht er ooit een NewMINIclub event zijn waar ik niet bij aanwezig ben/kan zijn zal iemand anders van het bestuur ze meenemen of even contact zoeken met mij of 1 van de andere bestuursleden dan wordt het zo ver als mogelijk geregeld.

Mvg. Milco

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Opening JCW Experience Center Ekris Veenendaal 12 januari 2019

14 jan 2019, 10:16

Ondanks het akelige weer en de afstand van 200km enkele reis, hebben mijn vrouw en ik zaterdagochtend besloten om toch even naar Veenendaal te rijden met onze F56 JCW.
Wij arriveerden rond 12.40u, gelukkig net voor de toespraken.

Foto's heb ik niet gemaakt maar wij staan in beeld op de foto hierboven bij de koffie Mini. Ik ben de man in het grijs(broek, shirt en haar) :wink:
Ooit hebben wij eens een rit meegereden van dit forum maar is weer al een aantal jaren geleden.

Zaterdag oa Hans en Gré gesproken.
Ook nog een lid die ook een GP heeft maar (forum)naam even kwijt.
En bij de groene F57 heb ik de man gesproken van de gelukkige vrouw die onlangs een rode F57 heeft mogen ontvangen.
Deze mensen best lang gesproken waarna bijna iedereen die er voor ons was alweer vertrokken waren.

Als het weer wat aangenamer geweest was, maar het is tenslotte winter, dan had ik graag de auto's van de forumleden wat beter bekeken. Vind het altijd wel leuk wat anderen van hun auto maken.

Wij willen de organisatie van het forum en Ekris bedanken voor de gastvrijheid, hapjes, drankjes en de attentie bij vertrek.
Verder wensen we iedereen een mooi 2019 met leuke Mini ritjes.
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Opening JCW Experience Center Ekris Veenendaal 12 januari 2019

14 jan 2019, 16:52

Dan weet je nu ook wie ik ben.... ik was de “gelukkige” die mocht spreken.... echt mijn favoriete onderdeel.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Opening JCW Experience Center Ekris Veenendaal 12 januari 2019

14 jan 2019, 19:06

louisvdd76 schreef:
14 jan 2019, 16:52
Dan weet je nu ook wie ik ben.... ik was de “gelukkige” die mocht spreken.... echt mijn favoriete onderdeel.
...maar het doen van het verhaal ging je wel goed af! :icon_top: :icon_top:
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Opening JCW Experience Center Ekris Veenendaal 12 januari 2019

14 jan 2019, 19:31

Robert schreef:
louisvdd76 schreef:
14 jan 2019, 16:52
Dan weet je nu ook wie ik ben.... ik was de “gelukkige” die mocht spreken.... echt mijn favoriete onderdeel.
...maar het doen van het verhaal ging je wel goed af! :icon_top: :icon_top:
Thanks...

Terug naar “Afterparty”