foto's MINI's 4KIKA

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
N_Mdriver
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Berichten: 198
Lid geworden op: 01 nov 2008, 16:59

foto's MINI's 4KIKA

15 sep 2019, 22:33

foto's van deze bijzondere dag die we met z'n allen mochten beleven. Daarbij werd er ook ruim gegeven met als resultaat een fantastisch (voorlopig) eindbedrag!
Afbeelding

voor meer foto's klik op de link:
https://flic.kr/s/aHsmGXWAKX
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: foto's MINI's 4KIKA

23 okt 2019, 11:04

Gisteren ontvingen we onderstaand verslag en foto's van prijswinnaar Marcel :rijden
Dank je wel voor je ingezonden stuk :icon_top:


Afgelopen donderdagmiddag mocht ik de Mini Countryman JCW met 306 PK op (!!!) halen bij Renova in Breda. Helaas moest ik deze maandagmiddag weer terug ruilen voor mijn eigen auto.
Maar we hebben er flink van genoten. Wat een sensatie en wat een lekker geluid in de sport-stand.
Zelf heb ik bijna 3 jaar in een Mini Cooper S Cabrio gereden met 184 pk, maar dit is echt merkbaar meer.

We hebben er ruim 600 kilometer mee gereden: een paar keer op en neer naar mijn werk en we hebben een B&B genoten in Maasmechelen nadat we eerst onze dochter hebben opgehaald in Maastricht.

Ik had 50 lootjes gekocht met name omdat de opbrengsten ging naar KIKa (omdat ik door persoonlijke ervaringen weet wat deze stichting doet), maar zo’n prijs winnen is een erg leuke bijkomstigheid...

Mocht er volgend jaar weer iets worden gedaan voor KiKa, dan wil ik er zeker weer bij zijn.

Hartelijk dank voor de organisatie en je inzet voor het goede doel!

Mvg,
Marcel



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “Afterparty”