Nieuwjaarsrit

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Nieuwjaarsrit

06 jan 2008, 17:39

Zo net terug, nog andere verplichtingen dus niet kunnen blijven voor de prijsuitreiking :?. Maar goed foto's!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rit was leuk, mooie plekjes gezien in zowel Delft als Rotterdam, lekker tunnelbrullen in de Maastunnel, sommige vragen wat te pittig voor ons (Bacinol?? :roll:) en wiskundig aangelegd zijn we ook niet zo :roll: :wink: Vermoed ook dus dat we geen prijs hebben gewonnen :mrgreen: :mrgreen:

Voor mij persoonlijk was het Loydkwartier weer even terug in de tijd. Goh wat hebben we daar vaak op de parkeerplaats gestaan om naar de toenmalige Now & Wow te gaan.

Afbeelding
Afbeelding

Benno en Wendy, bedankt voor het uitzetten van de rit! We hebben het goed naar ons zin gehad!

Gr.
Frank en Marieke
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Berichten: 382
Lid geworden op: 25 sep 2006, 09:43

06 jan 2008, 18:13

Ook net terug van de nieuwjaarsrit :D
Mooie dag om zo'n rit te rijden
Voorafgaand aan de rit werden we nog ff geintervieuwd en fotoshoot door de KNAC
Leuke route uitgezet door Rotjeknor en Delluf
Bij deze, Wendy en Benno, de complimenten voor het organiseren van deze dag, wel de lip onder de voorspoiler aardig versleten met deze rit :?

Mag de pret niet drukken, iig mooie dag gehad vandaag.

CU de volgende meet (13 januari) 8)

PS: Helaas niet in de prijzen gevallen, waren gestruikeld over de strikvraag van het aantal mini-types die nog in productie zijn :wink:
Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

06 jan 2008, 21:28

Iedereen die meegereden heeft deze dag, hartelijk bedankt. Kreeg een goed gevoel bij de goed gevulde showroom van Breeman MINI in Rotterdam. Dit is waar we het voor gedaan hebben. Een leuke dag voor en door Mini rijders. Zowel classic als newMini rijders waren present.
32 deelnemende Mini's welke een leuke rit door Rotterdam en Delft hebben gereden.
Komt nog een stukje in de Knac Auto we zijn allemaal driftig gefotografeerd en geinterviewd.

Breeman bedankt voor de gastvrijheid en de koffie. En het openstellen van de showroom. "Onder Ons" bedankt voor het ontvangst op de eindlokatie en prijsuitrijking.

Iedere Mini rijder die lekker meegereden heeft.

We doen dit volgend jaar gewoon weer, zal dan in de buurt van Den Haag en het Westland zijn (plannen reeds gesmeed in de afsluitende diner-session van de organisatie)

Echt een top dag. Hulde voor de maker van het routeboek, Dhr. Goofball volgend jaar mag je weer een duit in het zakje doen, volgens mij heeft niemand problemen gehad met de route en het lezen van het route-boek.

Ciao
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

06 jan 2008, 21:32

Heey benno, gaaf om te lezen dat je het zo geslaagd vond. Volgende editie gaan wij er ook bij zijn :D:D
Smaakt het organiseren al naar meer ??
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

06 jan 2008, 21:36

wat gemist lees ik al :(

damn!! mis laatste tijd steeds die meetings!!! GRRRRRR
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

06 jan 2008, 21:40

Het was een fantastische rit! Leuk om in je eigen omgeving op plaatsen te komen die je nog niet kent. Ik heb het zeer naar mijn zin gehad. Ik had geen navigator dus ik heb zelfs nog meer gezien dan de geplande route :lol: ! Lezen en rijden is niet altijd even makkelijk.....

Benno en Wendy, bedankt voor deze leuke dag, mijn complimenten voor de organisatie. Volgende keer ben ik er weer bij. Ik zal morgen nog wat pica's plaatsen.

Gr.

Jan
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

06 jan 2008, 21:47

bedankt voor de gezellige dag benno en wendy :) volgens jaar weer :wink:

groeten Sid & Mink
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

06 jan 2008, 22:02

Wat een rit zeg. Echt jammer dat het al voorbij is. Bedankt voor alles organisatie! :wink:

Ik was m'n cam vergeten, dus ik heb geen foto's of filmpjes kunnen maken. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

Re: Nieuwjaarsrit

06 jan 2008, 22:03

Heeeyyy...wij zijn ook weer terug. Lekker ritje gereden door Rotterdam, Schiedam en Delft.
Mooie locaties zowel door de stad als over buitenwegen, lekker weertje en het blijft een leuk gezicht de Classics en de NewMINI's zo door elkaar heen. Goeie ontvangst bij het startpunt door MINI Breeman in Rotterdam/Autostrada met Wendy en Demelza die achter de receptiedesk hadden plaatsgenomen voor de verwelkomingen (met Wendy op de desk klimmend voor het in ontvangst nemen van onze knuffels) en de inschrijvingen. Persoonlijk hoogtepunt buiten op de parkeerplaats vond ik de nieuwe Clubman S van Hans die op enkele punten al door Beek onder handen was genomen.
Zag er erg indrukwekkend uit Hans! Superauto weer. De rit zelf verliep bij ons als een geoliede machine. We zijn slechts 1 keer ff kort de route kwijt geweest (vlak voor Diergaarde Blijdorp), maar pikten de route daarna snel weer op.
Na de prijsuitreiking op de eindlokatie nog wat gegeten en nagebabbeld met Benno, Wendy, Eelke en Demelza bij een Beer in Delft en daarna naar huis.

P.S. We waren onze camera vergeten, dus helaas geen plaatjes van ons deze keer.

By the way in de reaktie van frankie las ik het volgende:
frankie schreef: lekker tunnelbrullen in de Maastunnel
Uhh....frankie....de Maastunnel heeft trajectcontrole??? :shock:

groetjes,
Sepp & Ester
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Nieuwjaarsrit

06 jan 2008, 22:30

Sepp schreef: By the way in de reaktie van frankie las ik het volgende:
frankie schreef: lekker tunnelbrullen in de Maastunnel
Uhh....frankie....de Maastunnel heeft trajectcontrole??? :shock:

groetjes,
Sepp & Ester

I know, maar lekker snelheid terug laten zakken en vervolgens in z'n 1 tot net boven de 50 klinkt best lekker met 'n Milltekje hoor :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

Re: Nieuwjaarsrit

06 jan 2008, 22:43

frankie schreef: I know, maar lekker snelheid terug laten zakken en vervolgens in z'n 1 tot net boven de 50 klinkt best lekker met 'n Milltekje hoor :mrgreen: :mrgreen:
Ooohh...gelukkig :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

06 jan 2008, 22:54

zo nu effe mijn verhaaltje

Aller eerst: hulde en dank aan de organisatie, het was echt een super leuke rit en goed geregeld ook. Het was echt een leuke afwisselde rit lekker door het centrum van R'dam en DelF. Aantal keer fout gezeten maarja dat hoort erbij he.

Het begon allemaal bij Breeman. Lekker wat rondgekeken en koffie gedronken. De parkeerplaats was goed gevuld en er was dus genoeg te zien.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna lekker rijden om de minuut een startnummer dat mocht vertrekken. Wij waren 16 dus lekker in het middenveld. Al gouw de aansluiting gevonden bij een groepje die ik heel de dag heb gezien. Een kleine tussenstop op een van de vraag locaties bij de ''van nelle'' daar kon mijn navigator effe roken want dat mag niet in de MINI. haha
Afbeelding

Toen weer verder. Lekker door de tunnels scheuren haha klinkt goed. We hadden er ook goed weer op dus we hebben lekker van de tocht genoten. In DelF nog effe een klein ommetje gemaakt om mn MINI voor de bieb van de T.U te fotograferen.
Afbeelding

Toen weer verder om naar een kleine tussenstop voor zelf te tanken aan het eind aan te komen. Daar stonden netjes 3 CR COOPER's naast elkaar geparkeerd en dat gebeurt niet vaak dus dat vraagt om foto's
Afbeelding
Afbeelding

Zo dit was mijn verslag het was een geweldige rit zeker ook leuk met de classics erbij. Nogmaals mijn dank dank aan de organisatie en de mensen die meereden die het gezellig maken.

Namens mij en mn navigator tot volgend jaar

Greetz BigD
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

06 jan 2008, 22:59

Benno, de bullets staan TOP!!!!!
Gebruikersavatar
darkwave
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: De Meern
Berichten: 196
Lid geworden op: 12 apr 2006, 10:07

nieuwjaarsrit

07 jan 2008, 08:33

Het was een heerlijke rit, goed georganiseerd (dank aan Benno en Wendy :wink: ) We zijn redelijk bekend in de omgeving Rotterdam / Delft, maar toch veel nieuwe en mooie plekjes gezien :D

En volgend jaar zijn we er weer bij!

Groetjes Gabriël, Nico, Suzanne
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

07 jan 2008, 08:44

Ook bij de MSCN is de rit goed in de smaak gevallen: http://www.minisevenclub.nl/forum/viewt ... 564#392564

Ik vond het een geslaagde dag. Vooraf altijd nog wel zenuwen natuurlijk, gaat alles wel goed (toen Benno met het antwoordformulier kwam gelijk al 1 zorg minder, hij had aan de schiftingsvragen gedacht), maar volgens mij was het voor iedereen supergeslaagd. Alleen volgend jaar wat meer classics uit de stalling zien te krijgen :)
Sepp schreef:Uhh....frankie....de Maastunnel heeft trajectcontrole??? :shock:
Uhoh... Ik heb de route nog een heel stuk gereden (een half uur na de laatste deelnemer vertrokken, gok ik, moest in Delft afhaken om op tijd bij de eindlocatie te zijn)... Durf niet te zeggen wat de gemiddelde snelheid in de Maastunnel was, maar meer dan 50 is niet uitgesloten.... :oops: De JanSpeed klonk wel lekker in de tunnel :mrgreen:
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB

Terug naar “Afterparty”