26 juli: Renova sla je slag MINI meet.

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

26 juli: Renova sla je slag MINI meet.

26 jul 2008, 19:05

Zal ik dit keer maar beginnen :)

Vanmorgen eerst met Ries naar Youri geweest voor de stripings en daarna direct doorgereden naar Breda.

Mooi weer, Grote opkomst, Mooie MINI's, Nieuwe Cabrio voor Ida. Kan het nog beter? :)

Was weer erg gezellig. Ik heb helaas niks gekocht :s :roll:

Ik heb een aantal foto's gemaakt die zal ik vanavond even uploaden.

@Ida, gefeliciteerd met je nieuwe cabrio
@Coen, je fiets wordt steeds dikker
@Kaj, bedankt voor je ritje. WOW wat een power en wat een geluid 8)
@Mario, bedankt voor je ritje. De Stoptech's zijn echt SUPER :shock:
@Duck, nog even geduld ;)

Op naar de volgende meet :)
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Poederlee
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 sep 2007, 20:30

26 jul 2008, 19:20

Graag gedaan Maaij.. :wink:

het was weeral super..
ben blij dat ik geweest ben...
weeral wat aangeschaft.. :P


Op naar de volgende meet..


ps: mooie cabrio Ida.. :D


Gr.M
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

26 jul 2008, 20:06

Afbeelding

Afbeelding
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

26 jul 2008, 20:27

Leuk om de gezichten achter de forumnamen eens te hebben ontmoet !!
Met al dat moois is het verlanglijstje alleen maar groter geworden !!

Maaij bedankt voor het mogen proefzitten.......ik weet al wat ik Peet voor haar verjaardag ga geven hahaha.
Coen en Ida bedankt voor de organisatie..... we hebben alvast wat kleine snuisterijen gekocht en besteld.

Tja enne.... Ida........ je zou Peet toch overhalen mbt de Milltek ?!! :shock: :D :wink:

De enige foto's die wij hebben gemaakt waren vd terugweg toen we de andere oto zijn gaan ophalen........

geinig piccie.......

Afbeelding
Gebruikersavatar
ConnieVP
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Reuver
Berichten: 121
Lid geworden op: 20 sep 2007, 19:37

26 jul 2008, 20:54

Ik sluit me helenmaal bij Che aan, wij vonden het ook kei leuk vanmiddag, heb ff lekker kunnen choppuh hihihi :D en me aan jullie kunnen voorstellen.
Is inderdaad leuker om eens te zien wie er nu wie is, en wat een mooie Mini`s stonden er allenmaal :faint :Foto
Morgen zal ik mijn filmpje monteren van vandaag en zal hem ook hier plaatsen.
Ida & Coen het was TOPPIE :)) :D en nog heel veel plezier met die mooie cabrio Ida

Groetjes van Connie & Guido
die nu toch ook eens snel wat aan dat uiterlijk van onze Cooper gaan doen :mrgreen:
JCW 2015 Rebel Green :mrgreen:
Classic Mini 1984
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

26 jul 2008, 21:47

was vandaag idd een heel gezellig dagje zo bij renova 8) heb me er wel vermaakt, weer wat bekende mensen gesproken :mrgreen: ennuhh ries had je auto niet herkend zo met die striping :lol: verder gezellig goed geregeld alleen jammer dat ik zo snel weer weg moest maarja de plicht riep :lol:

heb wel de slag van mn leven geslagen :lol: zo'n klein wagentje voor op mn KM teller voor een euro heb ik de vorige keer in antwerpen toch wel wat meer voor betaald :mrgreen:

tot de volgende keer

Greetz BigD
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Amsterdam
Berichten: 889
Lid geworden op: 11 jul 2007, 00:25

26 jul 2008, 21:51

Ik sluit me bij iedereen en alles aan. Het was heel gezellig en leuk. Blij dat ik nu weet wie Ida is. En die leverworst.... euh...

Het viel me op dat er best nog was S-jes waren met een Stage 1 JCW-kitje. Ik sprak iemand die er net zulke ervaringen mee had als ik. Het rijdt supersoepel, maar als je vermogen nodig hebt, even een paar (!!!) versnellingen terugschakelen en hoppa... weg ben je!

Bij Renova zelf vielen me de Clubmans op met de o zo saaie grijze wielen. Die hele wagens werden er zo sloom van, zonde hoor. Buiten stonden wel een paar opwindende auto's. Vooral onze Zuiderburen hadden een mooi heftig wagentje met de valve-dump en de strutbrace (ik hoop dat ik het allemaal goed schrijf).

Terug naar huis bij Utrecht had ik me toch een hoosbui; een wolkbreuk was er niets bij. En mijn Mini'tje? Ze reed onverdroten voort en ik bleef er kurkdroog in. Velig thuis gekomen. Voor de zoveelste keer voelde ik me weer heel erg prettig en veilig in mijn autootje.

Een volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn.

Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

26 jul 2008, 22:49

Zo, wij zijn ook weer thuis. Van de morgen nog even snel mijn auto gewassen om daarna met een schone Mini op weg te gaan naar Renova. Eenmaal daar aan gekomen waren al veel mensen aanwezig. Na wat bekende gezichten een hand gegeven te hebben werden we allemaal binnen geroepen voor een speech. Deze was kort. Ook had Bernard de sleutels van Ida's nieuwe cabrio bij. Na de onthulling is iedereen nog gaan kijken bij de marktkraam wat ze allemaal in de aanbieding hadden. Van sleutelhangers tot complete aeropakketten :D:D

Daarna nog even met een aantal mensen wezen terrassen en nog een happie wezen eten! Het was erg geslaagd maja dat mag ook wel met zo'n weertje :D:D

Op de terugweg nog even een buitje regen gehad maar de dag kon niet meer stuk.

Ben nu de foto's aan het uploaden die ik vandaag geschoten heb. De link zal in dit bericht komen te staan.

Ida/Coen/Renova Breda, goed geregeld en tot 14 september! :D
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Berichten: 382
Lid geworden op: 25 sep 2006, 09:43

26 jul 2008, 23:14

Hey, ook weer thuis.
Vanochtend naar Breda gegaan, beetje vroeg dus eerst maar de stad in geweest :s , shoppen
Beetje laat bij Renova aangekomen maar gelukkig was er nog wat van de gadgets over :? , daarna weer de stad in terrassie gepakt en met aantal happie wezen doen :D

@Ida/Coen, bedankt voor het organiseren (leuke gadgets gescoord)
@Ida/Paul, gefeliciteerd met jullie prachtige nieuwe "cabby"
@Coen, heb je nieuwe aanwinst gemist :oops:
@Kay, ben een beetje misselijk :wink: , wat een power, superauto
@Carl, mooie Cabrio, veel veilge km'ers
@Marss, bedankt voor de aero stickers
@530d, een kenner :shock:

Allen bedankt voor de gezelligheid, leuk weer aantal gezien/gesproken te hebben :P

Lees je later
Groetjes

edit: Ida, nog bedankt voor de koelvloeistoftankje :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

26 jul 2008, 23:17

Zoooo... wij hebben ons ook weer een weg gebaand door de stortbuien!
Wat een gezellige dag!!!! :yeah Nog een mooi strandlaken gescoord en misschien nog sideskirts, maar dat is nog niet zeker.

De onthulling van Ida´s Cabbie was natuurlijk wel het hoogtepunt van de middag.
HIJ IS MOOI HOOR!!! 8) 8) @Ida: nog ff geduld en dan GENIETEN :zon (ik heb alvast zon besteld hoor :wink: )

Nadat de meesten vertrokken waren, Breda Centrum nog ff onveilig gemaakt met een paar Minioten :mrgreen: en ook nog een kaartje achtergelaten onder de ruitenwisser van een gele Mini in de parkeergarage. :D

Coen, Ida, Bernhard (Renova): Bedankt voor de organisatie. Is voor herhaling vatbaar :wink:

Grtz
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

26 jul 2008, 23:23

Hier de foto's die ik vandaag geschoten heb:

foto's 26 juli Mini
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Poederlee
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 sep 2007, 20:30

26 jul 2008, 23:50

kwiebje schreef:Hier de foto's die ik vandaag geschoten heb:

foto's 26 juli Mini


mooie foto's Bas.. :wink:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

26 jul 2008, 23:56

:)) Wat is een MINI-event toch altijd geslaagde happening. :))

Het was super, nog een CF-bidon gescoord.

Ida, hopelijk ga je net zoveel plezier beleven aan je cabbie als aan je PW.
Ik blijf het zonde vinden. Maar ach 'n mens wil ook wel eens wat. Hijs gaaf. Waanzinnig je interior. Gouden tip voor je bekleding :wink: Roze lampies komt goed.
Heel veel plezier met je convertible, dat je maar veel topless mag rijden met veel :zon Geniet ervan luitjes.

Op de Grote Markt was ook niet verkeerd!!! BTW, hebben ze in Breda kamelen :s
Bordje hapjes had wel wat groter gemogen. :mrgreen: :wink:. Klopte die rekening wel, vond het eigenlijk wel weinig.

COEN*IDA*RENOVA*********** THANKS!!

Nou tot 14e september!!!!!!!!!!!!!!!!!

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

27 jul 2008, 00:08

Pretty Cooper schreef: Op de Grote Markt was ook niet verkeerd!!! BTW, hebben ze in Breda kamelen :s
Bordje hapjes had wel wat groter gemogen. :mrgreen: :wink:. Klopte die rekening wel, vond het eigenlijk wel weinig.
:lol: Die man zat pas echt voor paal (of moet ik zeggen: voor bult :mrgreen: ) op die kameel!! Bijna net zo erg als Gerard Joling in z´n Remiaflessie.. :lachuh
Hapjes waren idd wat karig en dat noemden ze nog wel een `bunkerbord` :roll:, volgende keer gewoon de bitterballen? :wink:
Ik realiseer me nu ook eigenlijk pas, dat de rekening wel wat aan de lage kant was..maar misschien klopte hij wel gewoon..ik heb er niet eens op gekeken :oops:

Grtz
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”