NewMINIclub Live 19-08-2018

Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

NewMINIclub Live 19-08-2018

29 jun 2018, 19:02

Voor alle Facebook loze leden onder ons hier de volgende aankondiging, met daarbij meteen het verzoek om indien je op Facebook al hebt aangegeven te komen, dit hier niet nogmaals te melden.
Ik / we willen hier alleen de leden bereiken die om wat voor reden dan ook geen Facebook hebben.
De aankondiging is in het Engels omdat we via FB ook Duitse en Belgische clubs willen informeren.


Dear MINI drivers,

Sunday 19-8-2018 Antoine Detilion & NewMINIClub Netherlands are organizing �“NewMINIclub Live”

This event was formerly known as MINI’s and French Fries in 2016 & 2017.
But because of the enormous grow of the number of MINI’s that came to our event, it is no longer possible to stay in Antoine's neighborhood location that we used in the past two years.
So, we looked for a new location and we think that this new location is even better than the old one.

This is how we are going to organize it for 2018.


Location: Duiven (town Centre)
Start: 11:00h
Ends: 17:00h
Entrance fee: € 5,- per person
Maximum MIN’s: 225
How to register: Leave a message underneath “I will be there with .. persons "
When arriving: Traffic controllers will guide you to your parking spot / festival terrain.

There are enough rest rooms / toilets in Antoine’s bakery and around the terrain.

The event is getting too big for us to give the food and a drink for free, so we ask a polite € 5,- entrance fee per person.
The driver of the MINI gets a goody bag with a rally shield, water bottle and a voucher for a fresh Sandwich and something to drink, this can be collected in Antoine’s bakery located on the festival terrain.
Co drivers get a voucher for a fresh Sandwich out of Antoine’s own bakery, a coffee, tea or some other refreshment, and of course the typical Dutch “Knabbel stengel”, a secret recipe of Antoine.
On the same day and next to our festival terrain, a Blues and Jazz festival is being organized in the town Centre of Duiven.
So lots to do, see, listen and interact for everybody.

For the German and Belgium clubs, there are 2 options, please communicate this event within your club and let me know with how many you want to come or let everybody individually subscribe.
We just want to prevent double registrations and loose count.
I can imagine that same as last year, you guys drive together, and will arrive in one big group.
If wanted, we can arrange a (big) parking spot so that you can park all together.
Please, if you want to take advantage of this option, then please communicate with me, but I prefer one contact person per club, for example Timo for MTR Ruhrpot and Veke for MINIACS Belgium.

Pollution of this topic will not be tolerated, those messages will be deleted without notification.
Make travel arrangements with friends somewhere else please and not in this event, messages will be deleted without notification.
Anti-social behaviour will not be tolerated and you will be removed from the festival, please act like you would others like to act when they visited your place.

1 kind request, please try to pay the entrance fee with appropriate money / a €5,- bill pp.
We really look forward meeting you all again in the town Centre of Duiven.
See you all there!!
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

06 jul 2018, 15:12

Idd Facebook loos.... dus dank voor het posten. Kan ik me via deze weg ook aanmelden?

Zie een bijdrage staan, maar geen manier hoe deze te voldoen (of ik lees er weer eens overheen. Gebeurt meestal als het betalingen betreft ).

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

06 jul 2018, 16:06

Daniel opgeven kan dus voor de FB-lozen dus hier bij het forum. Bij binnenkomst (toegang tot terrein) betaal je dus 5€ p.p
Gebruikersavatar
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 689
Lid geworden op: 31 jan 2017, 08:03

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

06 jul 2018, 17:53

5€ pp toch?
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

06 jul 2018, 19:28

robertok schreef:
06 jul 2018, 17:53
5€ pp toch?
Idd, bijdrage is €5,- pp, maar daarvoor krijg je dan ook allemaal te eten en te drinken en de bestuurder nog een prachtig rally schild als aandenken aan dit zeker weten mooie event.
Zoals Milco al schreef, te voldoen bij binnenkomst.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

08 jul 2018, 14:08

Hi Jos,

Als deze vraag hier niet gewenst is moet je hem maar verwijderen, maar ik vraag mij het volgende af.

Begrijp ik het goed dat we de auto’s parkeren naast een festival in de stad? Dit klinkt in opzet heel goed en gezellig, maar is het logistiek gezien mogelijk om 200+ auto’s in een toch al volle stad kwijt te kunnen? En kunnen de festival gangers dan ook door de auto’s heen lopen?
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

08 jul 2018, 21:16

Zet mij maar op t lijstje . 18e is genoteerd in de agenda.
Afbeelding
DyonBaltus
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2018, 18:12

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

09 jul 2018, 21:52

Ben ook aanwezig 👍🏼
Mvg Dyon Baltus
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

09 jul 2018, 22:02

Ward schreef:
08 jul 2018, 14:08
Hi Jos,

Als deze vraag hier niet gewenst is moet je hem maar verwijderen, maar ik vraag mij het volgende af.

Begrijp ik het goed dat we de auto’s parkeren naast een festival in de stad? Dit klinkt in opzet heel goed en gezellig, maar is het logistiek gezien mogelijk om 200+ auto’s in een toch al volle stad kwijt te kunnen? En kunnen de festival gangers dan ook door de auto’s heen lopen?


Een zeker terechte vraag waar ik graag antwoord op geef.
Blues en Jazz festival begint later dan dat wij beginnen, dus we rijden / lopen elkaar niet in de weg.
Daarnaast beschikken wij over professionele verkeersregelaars die de stroom MINI's de juiste richting zal geven.
Ik hoop dat we goed / droog weer hebben, in dat geval staat een groot gedeelte van de MINI's op een afgezet grasveld.
Afgezet in de zin van een metalen hekwerkje.

Het publiek van het muziekfestival bestaat uit ervaring van voorgaande jaren uit de lokale bevolking in de leeftijdscategorie 30+
Zij kunnen idd ook het veld betreden om naar de MINI's te kijken, net zoals wij vrij zijn om even bij het podium een pilsje te pakken.
Bij regen is er een plan B.

Hoop dat daarmee je vragen beantwoord zijn :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

09 jul 2018, 22:04

Daniël en Dyon aan de lijst toegevoegd.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede / Zutphen
Berichten: 2314
Lid geworden op: 21 nov 2011, 20:05

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

10 jul 2018, 19:51

Baseman schreef:
09 jul 2018, 22:02
Ward schreef:
08 jul 2018, 14:08
Hi Jos,

Als deze vraag hier niet gewenst is moet je hem maar verwijderen, maar ik vraag mij het volgende af.

Begrijp ik het goed dat we de auto’s parkeren naast een festival in de stad? Dit klinkt in opzet heel goed en gezellig, maar is het logistiek gezien mogelijk om 200+ auto’s in een toch al volle stad kwijt te kunnen? En kunnen de festival gangers dan ook door de auto’s heen lopen?


Een zeker terechte vraag waar ik graag antwoord op geef.
Blues en Jazz festival begint later dan dat wij beginnen, dus we rijden / lopen elkaar niet in de weg.
Daarnaast beschikken wij over professionele verkeersregelaars die de stroom MINI's de juiste richting zal geven.
Ik hoop dat we goed / droog weer hebben, in dat geval staat een groot gedeelte van de MINI's op een afgezet grasveld.
Afgezet in de zin van een metalen hekwerkje.

Het publiek van het muziekfestival bestaat uit ervaring van voorgaande jaren uit de lokale bevolking in de leeftijdscategorie 30+
Zij kunnen idd ook het veld betreden om naar de MINI's te kijken, net zoals wij vrij zijn om even bij het podium een pilsje te pakken.
Bij regen is er een plan B.

Hoop dat daarmee je vragen beantwoord zijn :wink:
Bedankt voor je reactie Jos! Zo te horen is goed nagedacht om een chaos te voorkomen, zet mij maar op de lijst

Ward - voorlopig 1 persoon
Gebruikersavatar
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 689
Lid geworden op: 31 jan 2017, 08:03

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

11 jul 2018, 12:56

Lijkt me leuk om mee te maken!
Ik denk dat t druk wordt
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

11 jul 2018, 16:24

robertok schreef:Lijkt me leuk om mee te maken!
Ik denk dat t druk wordt AfbeeldingAfbeelding
Filmpje van vorig jaar


Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

11 jul 2018, 17:01

Ward schreef:
10 jul 2018, 19:51

Ward - voorlopig 1 persoon
Staat genoteerd :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Gebruikersavatar
robertok
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 689
Lid geworden op: 31 jan 2017, 08:03

Re: NewMINIclub Live 19-08-2018

11 jul 2018, 19:02

nepnerd schreef:
robertok schreef:Lijkt me leuk om mee te maken!
Ik denk dat t druk wordt AfbeeldingAfbeelding
Filmpje van vorig jaar

Haha komt goed ik rij in de trein mee van uit Apeldoorn;) jij regels die toch?
Mijn R53 JCW -SYR
Afbeelding

Terug naar “Events 2018”