Aftermarket Android

marco_pas
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 apr 2020, 08:53

Aftermarket Android

01 mei 2020, 19:04

Zijn er hier mensen die deze aftermarket oplossing al eens LIVE hebben zien werken in een mini?

https://caraudioexpert.nl/mini-cooper-2 ... -wifi-dab/
image.png
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: Aftermarket Android

01 mei 2020, 21:14

marco_pas schreef:Zijn er hier mensen die deze aftermarket oplossing al eens LIVE hebben zien werken in een mini?

https://caraudioexpert.nl/mini-cooper-2 ... -wifi-dab/
image.png
Hey Marco, ik weet niet zeker als iemand hier dit in de werkelijkheid heeft gezien... mischien op het Facebook forum van NewMINIclub.
Daar is er iets meer levenAfbeelding
Heb je Facebook?

Groet,
Quint

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Aftermarket Android

03 mei 2020, 13:50

Wat Quint al aangeeft, weet ik niet precies wie maar heb ze wel voorbij zien komen. Ik heb in het verleden contact gehad met iemand uit Deurne die ik geholpen heb met wat schema's en die heeft veel zelf aan zijn MINI gedaan en ook zo'n ANDROID radio/navigatie ingebouwd, zelfs 2. Hij was na een tijdje met de eerste in de fout gegaan om deze te gaan updaten en dat had ie beter niet kunnen doen. Hierna heeft hij nog een ander exemplaar ingebouwd en dat werkt allemaal prima. Betrokkene rijdt geen MINI meer en is ook niet meer actief binnen de club.

Ik heb recent iemand voorbij zien komen die ook zo'n Android radio heeft ingebouwd maar of dat nu op onze NewMINIclub FB site is geweest of hier dat weet ie niet meer. Als je een MINI Pre-facelift hebt zou het dus moeten kunnen. Wat Quint aangeeft de vraag stellen op onze NewMINIclub FB pagina, die wordt door meer mensen bezocht dan het forum.

Succes maar in ieder geval wel een dikke upgrade.

Gr. Milco

Terug naar “Overige merken”