Spotify problemen / MINI App

Van alles over de 3de generatie MINI.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Spotify problemen / MINI App

03 feb 2019, 21:16

Ik weet niet als ik de enige ben met dit probleem, maar toen we onze Cooper S kochten 4 maanden geleden. Deed de Spotify fungtie gewoon goed. Soms beetje aan de trage kant, en je moest niet snel achter elkaar nummers door skippen. Maar ik kon gewoon verschillende afspeellijsten selecteren zonder mn telefoon aan te raken.

Al een tijdje wanneer ik de Spotify app wil openen in mn MINI, blijft hij maar laden en komt er niks ter voren.

Mn Spotify app is up to date, en mn MINI app ook, als het daar mee te maken zou hebben.

Zijn er andere met dit probleem?
Weet iemand een oplossing hier voor?




Hierboven haalde ik het al aan, mijn MINI app is up to date. En zie dat de hele interface veranderd is. Ik zie hierdoor niet meer als mn auto op slot staat of niet, Maar ook mis ik mijn remote control fungties.
Zoals dus auto op slot doen, toeteren als er irritante kinderen in de buurt van mn auto spelen.

Weet iemand waar ik deze fungties kan vinden in de app?

Alvast bedankt voor mn 'gezeik' aan te lezen


Groetjes,

Quint

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

TimoDeFrys
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2019, 07:26

Re: Spotify problemen / MINI App

03 feb 2019, 21:44

Verbind je bedraad of via BT?

Ik altijd bedraad en probleemloos met spotify app.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: Spotify problemen / MINI App

04 feb 2019, 07:49

Ik verbind altijd via BT, omdat ik ook draadloos opladen heb in mn arm steun.
En heb beetje een hekel aan kabeltjes in mn auto te gebruiken.

Maar mischien moet ik eens met een kabeltje verbinden, kijken als het dan wel beter werkt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

TimoDeFrys
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2019, 07:26

Re: Spotify problemen / MINI App

04 feb 2019, 11:10

Ok, ik zal vandaag eens kijken hoe het op BT gaat :)
LucP
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 apr 2018, 11:37

Re: Spotify problemen / MINI App

04 feb 2019, 20:36

Ik heb ook problemen met Spotify. Kan het ook niet gebruiken. Heb contact gehad met de helpdesk van BMW/Mini en er werd me gezegd dat de problemen bij Spotify liggen en deze dit snel zullen oplossen. De dealer gaat wel een volledige update uitvoeren.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: Spotify problemen / MINI App

04 feb 2019, 21:25

LucP schreef:Ik heb ook problemen met Spotify. Kan het ook niet gebruiken. Heb contact gehad met de helpdesk van BMW/Mini en er werd me gezegd dat de problemen bij Spotify liggen en deze dit snel zullen oplossen. De dealer gaat wel een volledige update uitvoeren.
Ben blij dat ik niet de enige ben met het probleem.

Maar het is dus nu een kwestie van wachten dan...

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

LucP
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 apr 2018, 11:37

Re: Spotify problemen / MINI App

06 feb 2019, 10:35

Mijn voertuig heeft een update gekregen bij de dealer. Spotify werkt nu met de GSM van verschillende mensen bij de dealer. Bij mij enkel via mijn toestel en niet via de app. Duidelijk dat ik een nieuwe GSM nodig heb.
De persoon die mij te woord stond bij de dealer, en ook de volledige uitleg deed en test, wist me te vertellen dat het nu mogelijk zou zijn( met de update) om Carplay en Android auto te gebruiken. Dit is toch raar omdat ik onlangs las dat BMW nog enkel Apple zal ondersteunen. Volgens hem is Android in opmars. Nu ben ik benieuwd!

Terug naar “MINI-talk”