Snap-in adapter

atonba
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 apr 2013, 12:46

Snap-in adapter

19 jun 2017, 22:08

Lijkt me handig hoor. Maar waarom zijn deze zo belachelijk duur. Heeft iemand zo'n een en wat zijn de ervaringen? Ik heb mijn iPhone nu gewoon aan een houdertje hangen aan een ventilatietooster.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

Re: Snap-in adapter

20 jun 2017, 10:35

Ik vond het niks... Uiteindelijk wil je je telefoon toch onder handbereik hebben. :wink:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Snap-in adapter

20 jun 2017, 18:26

Ik heb er 1 nooit gebruikt is het geld niet waard :{
Peter schreef:Ik vond het niks... Uiteindelijk wil je je telefoon toch onder handbereik hebben. :wink:
boefje
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
RobertB
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2015, 07:01

Re: Snap-in adapter

20 jun 2017, 18:46

Ik gebruik hem ook niet; onhandig, je moet je iPhone uit het hoesje halen dan erin stoppen. De paar apps die via de MINI draaien zijn totaal overbodig; daarvoor hoef je het ook niet te doen. Is er iemand die MINI Connected of Journey Mate gebruikt???
Afbeelding Mini Cooper S F56 JCW tuning kit
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Snap-in adapter

20 jun 2017, 19:23

[quote=" Is er iemand die MINI Connected of Journey Mate gebruikt???[/quote]

Dat vond ik nou wel weer grappig. Maar daar had ik zo'n y kabel voor omdat ik die snap in niet gebuikte te onhandig.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
atonba
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 apr 2013, 12:46

Snap-in adapter

20 jun 2017, 19:38

Nou, die adapter sla ik maar over dan. Die apps van mini connected zijn best waardeloos. Journey mate super gebruikersonvriendelijk. Weinig toegevoegde waarde. Het enige fijne wat ik vind is spotify die als mini connected app goed samenwerkt met de iPhone. Covers die in beeldscherm komen. Alleen dan wel weer jammer dat je geen nummers kan skippen met de knopjes aan het stuur...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Snap-in adapter

20 jun 2017, 21:08

Ik weet niet of een tune2air ook voor een F-serie werkt... ik heb die speciale van BMW/MINI in m'n GP2... ideaal.. Alles gewoon streamen via bluetooth.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

Re: Snap-in adapter

21 jun 2017, 09:07

Ik stream Mixcloud en Soundcloud via de originele BT en krijg gewoon de covers te zien :icon_top:
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Snap-in adapter

21 jun 2017, 09:49

Ja maar dat kan in een GP2 niet. Weet niet hoe het in de Roadster ging. Misschien dat Coert dat weet.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gooische Matras
Berichten: 1032
Lid geworden op: 12 mei 2015, 18:03

Re: Snap-in adapter

22 jun 2017, 10:08

RobertB schreef:[...]
Is er iemand die MINI Connected of Journey Mate gebruikt???
Ikke niet! Ben sowieso niet met de telefoon bezig in de auto, anders dan handsfree bellen en dat gaat prima met de ifeun in den broekzak.
Peter schreef:Uiteindelijk wil je je telefoon toch onder handbereik hebben. :wink:
Spreek voor jezelluf... :lol: 8)
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: Snap-in adapter

22 jun 2017, 16:57

atonba schreef:Nou, die adapter sla ik maar over dan. Die apps van mini connected zijn best waardeloos. Journey mate super gebruikersonvriendelijk. Weinig toegevoegde waarde. Het enige fijne wat ik vind is spotify die als mini connected app goed samenwerkt met de iPhone. Covers die in beeldscherm komen. Alleen dan wel weer jammer dat je geen nummers kan skippen met de knopjes aan het stuur...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
via bt werkt spotify ook gewoon met hoesjes, snap in is idd veel te duur voor wat het kan.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
Atrak
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 feb 2015, 08:23

Re: Snap-in adapter

20 feb 2018, 03:05

Beste houder blijft de Brodit proclip, Flitsmister aan en knallen maar.

Terug naar “Interieur en audio”