Uitnodiging dealer voor gratis update

Seraph
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2011, 13:24

Uitnodiging dealer voor gratis update

31 aug 2018, 14:42

Hi,

Heb recent een uitnodiging gekregen van mijn Mini-dealer om langs te komen voor een gratis navigatie update. Zou 3 uur duren en dan krijg ik een andere Mini naar keuze mee. Klinkt goed! Maar zit er een 'addertje onder het gras'? Is het een verkapte terugroepactie? Misschien wil men graag een nieuwe Mini aan me verkopen? Allemaal prima eigenlijk of mis ik nog wat?

Dank en alvast goed weekend!!!

Seraph
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: Uitnodiging dealer voor gratis update

31 aug 2018, 14:49

Heb je toevallig ook een diesel ? Mijn zakelijk diesel willen ze ook een update geven voor het navigatie systeem. Ach maak mij niet uit doen ze er toch weer nieuwe sjoemel software in als het vermogen maar niet wordt aagetast en die stiekeme rookpluimjes van zwarte roet in het milieu is zo gering. Dan kunnen ze beter achter cruise schepen en olie tankers in de haven achter aan gaan en dat probleem oplossen.
En heb wel als voordeel gratis een navigatie update en een dag gratis sturen in een mooie John cooper works ;)
Gebruikersavatar
Eenmeissie
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 mar 2014, 15:55

Re: Uitnodiging dealer voor gratis update

15 sep 2018, 23:03

Ik heb het laten doen en zaten geen andere kosten aan. Ze proberen je altijd een nieuwe te kunnen verkopen maar ik was iig niet verplicht een offerte of gesprekje aan te gaan voor een nieuwe.
R56 one Pepperwhite 2013-2015
F56 cooper Pepperwhite/Green 2015-2019

Terug naar “Interieur en audio”