Na-inbouw verlicht dashboardpaneel

Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

Na-inbouw verlicht dashboardpaneel

03 sep 2018, 16:15

Hi peeps,

Vraag mij het volgende af. Bij de LCI is er een verlicht dashboard paneel beschikbaar in piano black, wat deel uitmaakt van het Mini Excitement pakket als ik het goed heb. De Union Jack licht dan op en kleurt mee met de rest van de amianceverlichting.

Nu zou ik dit graag laten retrofitten in m’n F56 maar volgens de dealer gaat dit niet omdat een aansluiting daarvoor zou ontbreken. Een na-inbouwset is er (nog) niet.

Wat denken jullie? Ziet iemand toch mogelijkheden?

In de deuren heb ik overigens al de Mini Yours ambiance led strips laten retrofitten door de dealer, dat ging zonder problemen. Zijn meegeschakeld om de ambianceverlichting die er al zat.

WANT:
Afbeelding

HAVE:


Afbeelding
Volvosleutelaar
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2018, 16:53

Re: Na-inbouw verlicht dashboardpaneel

03 sep 2018, 18:34

Lijkt me dat er toch wel iets mogelijk moet zijn. Is er geen kabeltje dat kan worden afgetakt van de deurleds?
Even een vraag: Die led strip in de deur is mooi, wat waren de kosten om deze te retrofitten?
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

Re: Na-inbouw verlicht dashboardpaneel

04 sep 2018, 09:17

Volvosleutelaar schreef:
03 sep 2018, 18:34
Lijkt me dat er toch wel iets mogelijk moet zijn. Is er geen kabeltje dat kan worden afgetakt van de deurleds?
Even een vraag: Die led strip in de deur is mooi, wat waren de kosten om deze te retrofitten?
Ja is ook mijn gedachte maar de dealer houdt het erop dat er officieel geen set beschikbaar is... zal officieus wel mogelijk moeten zijn denk ik als leek maar weet er het fijne niet van. Wellicht dat hier een handige Harry er meer over kan vertellen.

Led strips deuren kost in totaal 420,- excl de btw, gemonteerd & wel. Let wel: je moet dan wel al het Mini Excitement pakket hebben omdat de stekkertjes er dan al zitten achter de deurpanelen.
Volvosleutelaar
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 47
Lid geworden op: 17 aug 2018, 16:53

Re: Na-inbouw verlicht dashboardpaneel

04 sep 2018, 09:50

Thanks voor de info, en ik zou gewoon even op de buitenlandse f56 fora kijken, daar zijn net wat meer mensen actief met mods

Terug naar “Interieur en audio”