Zonwering

Gebruikersavatar
johnnybt
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Velp (GLD)
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 okt 2016, 08:01

Zonwering

02 mar 2020, 07:02

iemand hier ervaring mee?

https://www.solarplexius.nl/zonwerend-r ... ooper/2015

 edit... ik zie het al... de achteramen kunnen wel open maar deze screens blijven dan gewoon staan. niet echt interessant dus (tenminste niet voor mij)
 
Mini F57 JCW trim
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Zonwering

02 mar 2020, 21:35

Geen ervaring mee maar ziet er wel gaaf uit. Wilde voor mijn R55 Clubman de originele zonwering van MINI maar niet meer geheel compleet leverbaar, dit mooi alternatief. Die ramen voor de R55 gaan niet naar beneden dus werkt daarvoor wel, ben het met je eens voor een F55 dat het niet ideaal is, dan is een raamfolie een betere oplossing  :icon_top:
  
Gebruikersavatar
mbvandenberg
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Badhoevedorp
Berichten: 945
Lid geworden op: 24 mei 2016, 23:24
Nederland

Re: Zonwering

03 mar 2020, 07:42

Schroefie schreef:Geen ervaring mee maar ziet er wel gaaf uit. Wilde voor mijn R55 Clubman de originele zonwering van MINI maar niet meer geheel compleet leverbaar, dit mooi alternatief. Die ramen voor de R55 gaan niet naar beneden dus werkt daarvoor wel, ben het met je eens voor een F55 dat het niet ideaal is, dan is een raamfolie een betere oplossing  :icon_top:
  
Hoi Milco. Welke zonwering kan je niet meer vinden voor je Clubman? De set voor de achterdeurtjes? Ik heb enige tijd geleden een originele nieuwe MINI set voor de zijruiten gevonden in Italië. Beetje geluk maar ook vooral even goed zoeken met de juiste onderdeelnummers (aan jou wel toevertrouwd) :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

Afbeelding
Gebruikersavatar
johnnybt
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Velp (GLD)
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 okt 2016, 08:01

Re: Zonwering

03 mar 2020, 08:36

iemand een goed aresje voor ramen blinderen inmomgeving Arnhem?

 
Mini F57 JCW trim
Vespaman
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 apr 2019, 16:43

Re: Zonwering

03 mar 2020, 17:00

Heb zoiets wel eens eerder gezien bij een Twingo. Zijn inderdaad plexiglasplaten die je tegen de originele ramen aan gaat "plakken". Was er toen niet zo kapot van. Denk inderdaad dat ramen laten tinten met folie een veel betere oplossing is. Kijk wel goed wat voor merk folie gebruikt gaat worden. Alle waar voor zijn geld. Folie van Ali-EXpress is goedkoop, maar kom je na verloop van tijd wel achter als het gaat barsten etc. Die van 3M is gewoon de beste. Kost wel wat meer, maar na jaren blijft het gewoon goed.
Oudendijk95
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Purmerend
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2020, 00:46

Re: Zonwering

03 mar 2020, 20:12

Geen ervaring mee, blinderen lijkt mij vele malen beter omdat je vanaf buiten met deze platen denk ik wel ziet dat het niet strak tegen de ramen aan zit.

Ook heeft blinderen de zelfde prijzen denk ik.

Enige voordeel van deze platen is dat je het los kan halen en mee kan nemen naar de volgende (zelfde) auto.  :{
 
gr Jordy
 

Terug naar “Interieur en audio”