Mini internet in de mini

Coen1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 198
Lid geworden op: 28 jan 2019, 17:54

Mini internet in de mini

08 mei 2020, 19:15

Beste allemaal,

Ik heb na lange sparen een mooie nieuwe mini sd gekocht met heel veel opties en uit 2014.
Maar nu valt het mij op dat deze mini uit 2014 totaal geen internet aansluiting heeft. Ik dacht nu kan ik er wel Apple CarPlay erop zetten en ook op afstand bijvoorbeeld de auto op slot te doen enz. Maar niks van dat ook niet met kabel kan ik nauwelijks iets dan in de mini app naar het verbruik kijken maar dat moet dan wel met een kabel aansluiting. Kortom vrij armoedig ;) Dus mijn vraag is kan ik nog iets doen met dit 8.8 navigatie media systeem of is bmw de broer hierin gewoon beter in ? Of kan ik nog een ontvanger ertussen zetten ?
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Mini internet in de mini

08 mei 2020, 22:05

Die uitgebreide MINI Connected is volgens mij pas vanaf 2018 ongeveer. En als het er inzit, mag je ook nog een abonnement ervoor afsluiten dat je MINI ook 'connected' is.

En ja, voor de eerdere bouwjaren is de MINI connected app echt heel karig uitgevoerd. Kilometerstand, laatste lokatie van de MINI, met een beetje mazzel stuurt ie de locatie van je afspraak naar de navigatie (maar vaak ook niet).

Terug naar “Interieur en audio”