Upgrade geluid in F56

Kris2912
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2020, 17:18

Upgrade geluid in F56

17 jul 2020, 23:44

Mijn vraag is volgende; is de radio-unit van de F56 (navi prof) voorzien van quadlock-aansluitingen zoals bij de BMW1 en BMW3, zodat ik de Mosconi PPQL-4CH-5M kabelboom zou kunnen gebruiken??? En als ik deze stekker kan gebruiken, blijft dan al de rest van telefoonsysteem en dergelijke werken? Ik zou namelijk graag mijn installatie uit de BMW3 overbouwen naar de MINI van mijn vrouw en toen ik daar de Mosconi-kabel met quadlock gebruikte, weigerde de handsfree-set...

Dit is wat ze zeggen over deze stekkers...

Mosconi PPQL-4CH-5M
U wilt liever niet in uw orginele kabelboom knippen? Met deze plug & play kabelboom kunt u in een handomdraai een Mosconi ONE versterker of een GLADEN RS/XL versterker aansluiten. Behalve deze kabelboom hoeft u dan alleen nog de voeding voor de versterker aan te sluiten.

Quadlock stekker

Deze kabelboom is voorzien van een zogenaamde quadlock stekker welke probleemloos op uw orginele bekabeling aansluit (vraag aan uw dealer of uw auto over Quadlock of ISO stekkers beschikt). Vervolgens kunt u deze kabelboom aansluiten op een van de eerder genoemde versterkers. Zowel de voor- als achterluidsprekers worden dan door deversterker aangestuurd.

Bedankt alvast voor de reactie(s) ;-)
Kris2912
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2020, 17:18

Re: Upgrade geluid in F56

18 jul 2020, 04:35

Ik ga trouwens ook de A-stijlen vervangen door exemplaren met ruimte voor tweeters uiteraard... Weet er iemand of die bedrading voor de tweeters per toeval al klaar ligt of niet? En indien niet, waar ik best mijn scheidingsfilters wegmoffel en hoe ik vandaar best naar de deurspeakers en de tweeters ga???

Nogmaals bedankt alvast 8)
Pinkpanther
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 aug 2020, 14:50

Re: Upgrade geluid in F56

25 nov 2020, 19:17

Hi , ik heb nu de laatste maand 3x iets geks meegemaakt.
De radio ging uit zichzelf het volume opschroeven tot MAX :mrgreen:
Toen ik het met de draaiknop weer op normaal zette was het ook meteen opgelost......
Iemand enig idee wat dit is ???

Ook gaat mijn achterklep soms vanzelf van het slot...... zou dit iets in de software kunnen zijn ?? >:( >:(
MiNi Cooper 2019

MvG Pinkpanther >:(
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Upgrade geluid in F56

26 nov 2020, 08:19

Pinkpanther schreef:
25 nov 2020, 19:17
Hi , ik heb nu de laatste maand 3x iets geks meegemaakt.
De radio ging uit zichzelf het volume opschroeven tot MAX :mrgreen:
Toen ik het met de draaiknop weer op normaal zette was het ook meteen opgelost......
Iemand enig idee wat dit is ???

Ook gaat mijn achterklep soms vanzelf van het slot...... zou dit iets in de software kunnen zijn ?? >:( >:(
MiNi Cooper 2019

MvG Pinkpanther >:(
Als je fiets van 2019 is, dan gewoon naar de dealer gaan. Fixen ze t onder garantie toch?
Zou er niet mee gaan tobben en gewoon 'terug brengen waar die vandaan kwam' :lol:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Pinkpanther
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 aug 2020, 14:50

Re: Upgrade geluid in F56

26 nov 2020, 18:18

Ja , dan maar eens langs de dealer...... ik dacht misschien komt het meer voor en is het simpel zelf op te lossen ...
Dan kan ik meteen eens de Cooper S eens bekijken.. :icon_top:

MvG

Pinkpanther :icon_top:

Terug naar “Interieur en audio”