Digital panel

Snadert
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 mar 2021, 09:31

Digital panel

04 mar 2021, 20:31

Ik zie dat in mijn nieuwe Clubman het digitale dashboard een beetje scheef zit dwz niet recht achter het stuur maar het ‘kijkt’ een beetje naar het raam toe. Ik zie dat er links en rechts twee inbusbouten achter zitten. Zou je hem daar mee kunnen stellen?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Digital panel

04 mar 2021, 22:22

Verwacht het wel, bij mijn 2de generatie Clubman zit de toerenteller op die positie en die zit ook met 2 schroeven bevestigd op de stuurkolom dus ik zou ze beide iets los draaien en kijken of je het digitale dashboard kan bewegen. cq kan stellen.
Als je het niet aandurft dan even langs de dealer rijden, die moeten je dat kunnen uitleggen en een beetje dealer zou dat dan meteen voor zijn klant als service even goed moeten zetten.

Gr. Milco
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Digital panel

05 mar 2021, 08:16

Als het een nieuwe-nieuwe clubman is, dan zou ik er zelf niet aan gaan sleutelen en terug gaan naar de dealer. Daar is garantie voor!
Stel er gaat iets fout, om welke reden dan ook, dan vervalt mogelijk je garantie.
Dus binnen de garantieperiode nooit zelf knutselen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Snadert
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 mar 2021, 09:31

Re: Digital panel

05 mar 2021, 14:50

Bij nader inzien is misschien een bezoek aan de dealer beter :D .

Thanks

Terug naar “Interieur en audio”