Zwarte sierlijksten, sierringen, …

ive1974
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2022, 07:25

Zwarte sierlijksten, sierringen, …

14 feb 2022, 08:35

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum en sinds kort de trotse eigenaar van een mini cabrio. (A dream come true❤️)
Ik zou graag de sierringen rond de voor en achterlichten, de sierlijst rond de grille in het zwart hebben. Nu twijfel ik wat het beste systeem is, spuiten, wrappen , de onderdelen in het zwart kopen en vervangen. Is dat zelf vervangen een beetje te doen als je wat handig bent?
Ik had ook een systeem gezien met een soort covers die je over de bestaande sierringen plakt, iemand hier ervaring mee?

Ik hoor het graag, dank je wel
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Zwarte sierlijksten, sierringen, …

14 feb 2022, 09:48

Alles vervangen voor zwarte exemplaren is het mooiste maar ook het duurste. Wat de meesten doen is laten wrappen.

Milco
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Zwarte sierlijksten, sierringen, …

17 feb 2022, 16:25

Vervangen is redelijk eenvoudig evenals wrappen dan moet ook alles eruit/af .
de achterlichten “wip je eruit met zo n kunstroof Ali tooltje of schroendraaier,de koplampringen zitten vast met een stuk of 8 metalen klipjes die over in de plastic nokjes vd ring zitten daar moet je wat voorzichtig mee zijn breekt een plastic haakje vd ring af blijft hij los zitten .rand vd gril zit geschroefd en geklikt .
Wrappen vd onderdelen is ook eenvoudig als je maar goede folie gebruikt en de föhn van je vrouw ( geen verffohn die wordt te heet :oops: )

Terug naar “Exterieur”