Remus onder Clubman Cooper S

Seraph
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2011, 13:24

Remus onder Clubman Cooper S

30 apr 2019, 09:34

Hi,

Zijn er forumleden die een Clubman Cooper S hebben met Remus kleppenuitlaat? Ik zou graag een keer luisteren als het mag :-)
Er wordt op dit forum wel eens gesproken over V2 (van die Remus uitlaat) die niet meer zou fluiten, maar bij de Clubman kom ik geen V2 tegen, (of ik kijk niet goed). Iemand ervaring met irritante bijgeluiden met een Remus kleppenuitlaat onder de Clubman?

Dankjewel!!!
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Remus onder Clubman Cooper S

03 mei 2019, 06:55

Ik denk dat ze eerst de F56 variant hebben gemaakt. Daar een V2 versie en dat toen pas de F54 variant is gemaakt. Anders gewoon even de importeur of Duitsland bellen?
michail
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 jul 2015, 19:43

Re: Remus onder Clubman Cooper S

03 mei 2019, 12:09

Bij Ekris in Veenedaal wordt een Clubman aangeboden met Remus; evt hier info opvragen?
https://www.ekris.nl/mini/voorraad/mini ... ine/443328
Gebruikersavatar
Empo
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2018, 11:21

Remus onder Clubman Cooper S

06 mei 2019, 12:48

Ik heb dan geen clubman maar een F55 met de V2. Ik ben tevreden over het geluid met de klep open, gesloten is ook redelijk stil echter zijn de lage tonen, dus het gebrom wel heel hoog eerlijk gezegd. Zo hoog dat je bij toeren tussen 1000 en 2000 wel echt een dikke "bass" in de auto hebt zeg maar. Dit kan echt storend zijn bij automaten in D, deze schakelen redelijk vroeg namelijk.

Ik zie dat de mini hierboven aangeboden bij Ekris veenendaal een LCI model is. Ik wist niet dat daar al een Remus uitlaat voor beschikbaar was...

Kortom. Klep open is een feest. Klep dicht, lever je eerlijk gezegd wel wat comfort in, in verhouding tot stock uitlaat (althans in de F55).
www.EaCarWorks.nl
Mini Countryman JCW F60 LCI 306PK

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”