Voorstellen Legal Shine Detailing

WASSEN | POLIJSTEN | COATEN
MrLegalShine
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Dongen
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 dec 2018, 09:12

Voorstellen Legal Shine Detailing

24 dec 2018, 16:19

Hoi ik ben Hugo van Legal Shine Detailing en per 1 januari 2019 een nieuwe sponsor van de NewMINIClub.

Auto’s poetsen is iets heel anders dan auto’s detailen. Waar het eerste stopt, gaat het laatste een flink aantal stappen verder. Met minutieus schoonmaak- en onderhoudswerk maken wij bijvoorbeeld een gebruikte MINI weer als nieuw. Of misschien zelfs wel beter dan nieuw.

Detailing begint met wassen. Denk daarbij niet aan het ‘gewone wassen’, maar aan de high-end variant. Écht wassen zonder krassen dus. Ik werk alleen met de beste producten, voor een perfect resultaat. Na het wassen volgt een polijstbehandeling en desgewenst breng ik een lakverzegeling aan. Ook de binnenkant kan ik – al even gedetailleerd - onder handen nemen.

Ik werk voor zowel zakelijke als particuliere klanten die willen dat hun voertuig er weer als nieuw uitziet en maximaal is beschermd tegen weer en wind.

Naast de behandelingen kan je bij mij ook terecht voor shampoos, waxen en andere onderhoudsmiddelen van het merk #Labocosmetica. Natuurlijk krijg je van mij een passend advies voor je MINI en gebruiksadvies van de producten.

Tot snel op één van de MINI meets of bij mij op de zaak!

Hugo

De Slof 10e
5107RJ Dongen
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen Legal Shine Detailing

25 dec 2018, 13:15

Van harte welkom Hugo op het NewMINIclub forum.
We spreken elkaar op de oliebollen meet, wilde nog even weten wat precies jou hogedruk cleaner merk/type was.

mvg. Milco
Gebruikersavatar
PatrickCC
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 apr 2017, 09:39

Re: Voorstellen Legal Shine Detailing

26 dec 2018, 20:01

Volgens mij was het de Kranzle 1152 TST hogedrukreiniger :D
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen Legal Shine Detailing

27 dec 2018, 00:16

Dat was die dure, de rolls royce onder de hoge druk reinigers. Voor mijn gebruik bedoelde ik die van Hugo zelf, de Nilfisk maar daar heb je ze in de prijsrange van 100 - 500€.

Anders benader ik Hugo wel even via messenger cq spreek ik hem wel op de oliebollen meet.

Bedankt voor je reactie :icon_top:
MrLegalShine
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Dongen
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 dec 2018, 09:12

Re: Voorstellen Legal Shine Detailing

27 dec 2018, 07:30

@Schroefie op de dag van de was workshop stonden er 2 HD reinigers. Zoals Patrick al zei een prachtige Kranzle 1152 tst, maar deze is wellicht iets aan de prijzige kant voor de hobby.
Ook stond er een Nilfisk d140.4-9 die zijn werk meer dan prima doet. Het hangt helemaal van het budget en de wensen af. Ik spreek je op de oliebollenmeet.
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2214
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Voorstellen Legal Shine Detailing

27 jan 2019, 13:27

Welkom Hugo en bedankt voor het sponsoren.
MrLegalShine
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Dongen
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 dec 2018, 09:12

Re: Voorstellen Legal Shine Detailing

29 jan 2019, 12:42

Graag gedaan! Bedankt voor het welkom.

Terug naar “Legal Shine Detailing”