Dutch Time Attack Championship 2019

Ultralite Wheels lichtgewicht (race)velgen. Tevens leverancier van performance parts en raceware van onder andere Fletcher Mini, M2 Motorsport en Buddy Club. ‘Track proven, road perfect.’
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Dutch Time Attack Championship 2019

11 mei 2019, 18:10

Was dr nou maar iemand aanwezig geweest die je had gewezen op beperkte resterende range op je boordcomputer zo vlak voor de finale :()

Desalniettemin een ideale uitkomst na een rookie mistake!
QVS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

12 mei 2019, 07:56

Rik-220TC schreef: met die 241 trappelende shetlanders onder de motorkap
Geweldige vergelijking, die ga ik onthoudenAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Maar ondanks het foutje, sta je nogsteeds eerste in je klassement!
En als ik het goed begrijp, wordt je ook niet snel van je troon gestoten! Omdat iedereen gepromoveerd wordt naar de Super Pro klassement.

Wat zou er nog veranderd moeten worden aan je Mini, om ook onder de 2,03 te kunnen rijden?
Toch dan nog meer shetlanders proberen te passen in je 1.6l stal, zodat je toch kleine foutjes kan permitteren?
Of mischien je stal te vergroten door je huidige te vervangen voor een grotere?

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

niekcarfreak
Be Mini
Be Mini

12 mei 2019, 10:26

Leuk om je belevenissen te lezen. :icon_top:
Rik-220TC
Sponsor
Contacteer:

13 mei 2019, 11:37

QVS schreef:
12 mei 2019, 07:56
Wat zou er nog veranderd moeten worden aan je Mini, om ook onder de 2,03 te kunnen rijden?
Toch dan nog meer shetlanders proberen te passen in je 1.6l stal, zodat je toch kleine foutjes kan permitteren?
Of mischien je stal te vergroten door je huidige te vervangen voor een grotere?
Het idee is om op 16" te gaan rijden met 225/45R16 Dunlop slicks. Ik verwacht dan zelfs onder de 2:00 te rijden. De rolomtrek is dan nagenoeg gelijk aan de Kumho's , leuk voor trackdays ook!

Dit seizoen wil ik echter met de huidige setup blijven vechten om een 2:03 rond te rijden, dat zit er wel in (zelfs wel iets sneller), onder de perfecte omstandigheden. Ik wil dit jaar namelijk niet perse promoveren en ik wil me al helemaal niet inhouden om dat perfecte rondje neer te zetten!

Volgend jaar zal ik echter Dutch Superlap gaan rijden in de Pro-klasse, dan wordt e.e.a. iets interessanter qua reglement en géén rondetijd restrictie.

In de winter zal de motor aangepakt worden; daarvoor overweeg ik een totaal andere aanpak dan je normaliter tegenkomt, maar ga ik nog niet heel veel over loslaten.
QVS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

13 mei 2019, 11:43

Rik-220TC schreef:
In de winter zal de motor aangepakt worden; daarvoor overweeg ik een totaal andere aanpak dan je normaliter tegenkomt, maar ga ik nog niet heel veel over loslaten.
Nee moet je ook nog niet doen, je weet nooit als de concurrenten op het forum mee zitten te kijken! AfbeeldingAfbeelding

QVS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

15 mei 2019, 05:13

Kijk! Zo moet het!

Wist je dat je officieel op een F1 circuit rijdt? Want F1 komt terug naar Nederland!!! Het is bevestigd!AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Ultralite Racing”