Eerste levensteken New New New Mini?

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 12:46

Lijkt wel of er (net als in die ene Peugeot reclame) een olifant op de neus is gaan zitten :s

Vreemd dat de uitlaat en tankdop van plek gewisseld zijn, wellicht dat dit ivm het gedeelde onderstel met de 1 serie is gedaan?
Afbeelding
kroezeder
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: waalwijk
Berichten: 296
Lid geworden op: 06 dec 2011, 14:06

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 15:02

ook zeker niet mn ding
lijkt wel een citro c1 die neus
achterkant vindt ik dan wel weer dik maar oogt in mijn ogen wel lief...

we zullen het allemaal in het echt moeten zien
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 16:33

en nog iets dat me opvalt: 5 steek velgen. Dus uitwisselen houdt ook op.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 16:38

Het beeld lijkt wel een beetje vervormd. Ligt 't aan de MINI of aan de foto's.....
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 18:03

Hmm, op basis van deze foto´s kan ik er ook nog niet heel enthousiast van worden. Maar goed, bij de R56 had ik precies hetzelfde en die vond ik ook al snel toch wel erg gaaf. Er is dus nog hoop. :)
Afbeelding
jones78
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Siddeburen
Berichten: 93
Lid geworden op: 27 nov 2008, 09:04

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 18:43

Ik vind hem echt gruwelijk. Net als Ivo had ik dat bij de R56 ook! En toen toch de introductie MCS gekocht :mrgreen:


Nu eerst maar eens even wachten tot ze een tijdje rijden. Misschien valt het nog wel mee.
TDHS
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Delft
Berichten: 204
Lid geworden op: 01 jun 2008, 17:13

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 19:34

P5ycH0 schreef:Het beeld lijkt wel een beetje vervormd. Ligt 't aan de MINI of aan de foto's.....
De website motoringfile benadrukt steeds dat de foto's zouden lijden onder een telelens vervorming. Dus het kan best aan de foto's liggen. Laten we het hopen. Los daarvan: ik zie dit wel zitten. Ben benieuwd naar de vijfdeurs en de clubman!
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 20:36

Ik vermoed dat er heel snel een aftermarket-bumper / grill / motorkap voor ontworpen wordt. :mrgreen:

De daklijn en de achterkant zien er wel goed uit. :icon_top:
thaward
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Lokeren
Berichten: 90
Lid geworden op: 21 feb 2013, 19:25

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 20:38

TDHS schreef:
P5ycH0 schreef:Het beeld lijkt wel een beetje vervormd. Ligt 't aan de MINI of aan de foto's.....
De website motoringfile benadrukt steeds dat de foto's zouden lijden onder een telelens vervorming. Dus het kan best aan de foto's liggen. Laten we het hopen. Los daarvan: ik zie dit wel zitten. Ben benieuwd naar de vijfdeurs en de clubman!
Vervorming van een telelens gaat het effect geven dat het beeld wat samengedrukt is.
Ik weet niet of dat het geval is.
Wat me ook opviel is dat er boven de luchtinlaat op de motorkap / zelfde plaats bij de niets S een soort ophoging is voor wat meer vorm te geven..
Keep calm & drive your MINI!
Ian
Be Mini
Be Mini
Berichten: 402
Lid geworden op: 14 sep 2008, 11:24

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

02 jul 2013, 23:20

Meestal met een nieuw model wordt je hebberig!

MINI bewijst dat het ook anders kan :lachuh

Ik hoop dat de telelens de oorzaak is, want de F56 kijkt als een visje.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

03 jul 2013, 17:03

MINI heeft in een persbericht gereageerd op de gelekte foto's op een erg leuke manier.
Ze maken dus ook duidelijk dat de foto's vervormd zijn vooraleer er slechte geruchten de ronde gaan :-)
Hebben ze weer goed aangepakt!!

Oxford. Aggressive and relentless papping is something British celebrities have had to learn to live with. Members of the Royal Family, as well as actors, footballers and top models are all familiar with the sensation of being caught in uncompromising situations, and now MINI is the latest victim. Absolutely unaware and without make-up, the youngest member of our family was caught by sensationalist photographers in a highly private moment. The young one was yellow and completely defenceless. We understand the worldwide interest in our family but it is not the British way to send such unfavourable pictures around the globe.

But like a good stiff-upper-lipped Brit, MINI shall not complain, although we would like to officially state that we are not flattered. The published pictures do not reflect our good looks any way. As every celebrity knows, those extra long telephoto lenses have the devastating ability to negatively distort all surfaces, lines and angles. Therefore our advice: next time come closer to the object of desire. If that doesn’t work, don’t worry, shortly you will have the opportunity to experience the MINI up close and personal, and to take pictures from all angles.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Romini
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 134
Lid geworden op: 28 mei 2012, 19:33

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

07 jul 2013, 01:20

haha what good looks? daklijn misschien... Ergens heb ik het idee dat ze JUIST die neus erop hebben gezet om te camoufleren wat er onder zit? Geeft in ieder geval een hele hoop feedback. Staat er straks een compleet andere auto in de showroom..:P anders hebben ze een "Lost" generation.. we zullen zien dan maar..
Afbeelding
SCUD
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Vught
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 jan 2007, 22:59

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

11 jul 2013, 08:07

tja..weer heb ik toch moeite om het alemaal "mooi" te vinden...3 cilinder blokjes schrikt me ook al wat af...neusje begint nu echt op een Hollywood ster neusje te lijken wat iets te vaak onder het mes is geweest...(en is echt de mooie klok in het midden weg???)...toch nog maar ff in de R53 door rijden...sigh..
Surreality Just Got Funky!
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Rijswijk
Berichten: 876
Lid geworden op: 19 nov 2006, 12:03

Re: Eerste levensteken New New New Mini?

24 jul 2013, 19:32

Toevallig een 3d render gevonden.

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”