Rellen London

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 280
Lid geworden op: 08 nov 2007, 08:51

Rellen London

09 aug 2011, 14:41

De eigenaren van deze MINI's zullen balen van de tuig in hun buurt. (zie halverwege de pagina)
The Sun
vin10
Be Mini
Be Mini
Locatie: Hoogstraten
Berichten: 580
Lid geworden op: 10 mar 2011, 12:44

09 aug 2011, 14:45

Toevallig zag ik deze foto :cry:

2 stuks al opgeladen :cry:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Laatst gewijzigd door vin10 op 09 aug 2011, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Cor
Be Mini
Be Mini
Berichten: 481
Lid geworden op: 01 jul 2011, 16:02

09 aug 2011, 15:00

een zootje tuig is het. :s
ze moesten ze allemaal oppakken ,in een vliegtuig stoppen.
en boven de atlantische oceaan eruit gooien . :evil: (haai)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

09 aug 2011, 15:14

Inderdaad tuig van de richel, snap niet dat er in de UK mensen (nog) tegen het gebruik van waterkanonnen en/of het leger zijn... gewoon een etmaal lang waarschuwen, een noodverordening uitroepen en wie het dan nog waagt zich te misdragen neerknuppelen en zonder pardon opsluiten. Desnoods bouwen ze ff ergens een tijdelijk kamp om al dat schorem op te sluiten. Oja, de tientallen miljoenen schade uiteraard op hen verhalen net zolang tot elke cent weer terug is.
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

09 aug 2011, 15:21

ik zou gewoon een zooitje van die engelse mariniers en/of commando's de straat opsturen. Zijn ze heel erg snel klaar met die rellen volgens mij. :klap
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
henne
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Nijkerk
Berichten: 326
Lid geworden op: 29 apr 2008, 22:24

09 aug 2011, 15:22

@ cor
misschien een klusje voor julio poch die weet hoe die mensen moet dumpen boven zee!
FilipXX
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 55
Lid geworden op: 19 nov 2009, 21:39

09 aug 2011, 15:35

Moet erg zijn als je zoiets meemaakt ! Iets waar je zo hard voor gewerkt hebt en dan zo zwart geblakkerd zien staan :(
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

09 aug 2011, 16:04

Wat een gekken, joh... Arme MINI's...
Yannick_
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Gorinchem
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 sep 2010, 11:06

09 aug 2011, 18:26

H en S schreef:ik zou gewoon een zooitje van die engelse mariniers en/of commando's de straat opsturen. Zijn ze heel erg snel klaar met die rellen volgens mij. :klap
Juist :) Duurt allemaal wel erg lang daar in Londen, voor ze uberhaupt het leger de straat op sturen..
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

09 aug 2011, 18:44

Het leger inzetten tegen burgers is bij wet verboden.... Ook hier in NL.
Gelukkig maar, want als dat wel mogelijk was kunnen er wel eens hele enge dingen gebeuren... Denk er maar eens goed over na en kijk wat er in Syrië, Bahrein e.d. landen gebeurd....
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

09 aug 2011, 21:15

P5ycH0 schreef:Het leger inzetten tegen burgers is bij wet verboden.... Ook hier in NL.
Gelukkig maar, want als dat wel mogelijk was kunnen er wel eens hele enge dingen gebeuren... Denk er maar eens goed over na en kijk wat er in Syrië, Bahrein e.d. landen gebeurd....
Volgens mij hebben we het hier uitsluitend over criminelen en niet over een opstand van mensen die al jaren door een dictatoriaal regime onderdrukt worden. Deze vergelijking gaat dan ook volledig mank. Opsluiten en aftuigen dat zooitje ongeregeld.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

09 aug 2011, 22:23

Engelsen staan bekend om hun chauvinisme (moeilijk woord :wink: ) maar ze steken hun eigen zooi in de fik. Gaat helemaal nergens meer over dit. Net als voetbal; "ff lekker rellen". Met een beetje pech kunnen ze de spelen ook op hun buik schrijven!
Terrecht. Tuig!
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

10 aug 2011, 09:51

H en S schreef:
P5ycH0 schreef:Het leger inzetten tegen burgers is bij wet verboden.... Ook hier in NL.
Gelukkig maar, want als dat wel mogelijk was kunnen er wel eens hele enge dingen gebeuren... Denk er maar eens goed over na en kijk wat er in Syrië, Bahrein e.d. landen gebeurd....
Volgens mij hebben we het hier uitsluitend over criminelen en niet over een opstand van mensen die al jaren door een dictatoriaal regime onderdrukt worden. Deze vergelijking gaat dan ook volledig mank. Opsluiten en aftuigen dat zooitje ongeregeld.
Wij zijn het hier allemaal over eens dat het om een stelletje losgeslagen criminelen gaat. Daar gaat mijn vergelijking ook niet over. Zoek eens wat meer info op over waarom het leger niet ingezet mag worden tegen burgers. (kan het zelf 1.2.3. niet vinden... :oops: )
JorisD
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 608
Lid geworden op: 27 mei 2009, 00:58

10 aug 2011, 09:58

P5ycH0 schreef:
H en S schreef:
P5ycH0 schreef:Het leger inzetten tegen burgers is bij wet verboden.... Ook hier in NL.
Gelukkig maar, want als dat wel mogelijk was kunnen er wel eens hele enge dingen gebeuren... Denk er maar eens goed over na en kijk wat er in Syrië, Bahrein e.d. landen gebeurd....
Volgens mij hebben we het hier uitsluitend over criminelen en niet over een opstand van mensen die al jaren door een dictatoriaal regime onderdrukt worden. Deze vergelijking gaat dan ook volledig mank. Opsluiten en aftuigen dat zooitje ongeregeld.
Wij zijn het hier allemaal over eens dat het om een stelletje losgeslagen criminelen gaat. Daar gaat mijn vergelijking ook niet over. Zoek eens wat meer info op over waarom het leger niet ingezet mag worden tegen burgers. (kan het zelf 1.2.3. niet vinden... :oops: )
We gaan nu wel heel erg de politiek in hoor jongens :wink:
Het leger van elk land, mag natuurlijk worden ingezet om de openbare orde en veiligheid te handhaven, dat is logisch natuurlijk en zeker niet per wet verboden. Er zijn alleen wel wat meer procedures/beslissingen nodig om het zo ver te laten komen. Zo is in de jaren 80 het leger ingezet bij krakersrellen in ondermeer Amsterdam. En mocht het in NL grootschalig uit de hand lopen en de politie het niet meer aankomen, dan MOET het leger zelfs bijspringen. Met dit doel heeft de Marrechaussee ook een aantal pelotons ME bijvoorbeeld:)

Op dit moment is het VK natuurlijk wel bezig om Khadaffi cs uit Libië te bombarderen met het argument dat hij zijn leger inzet tegen zijn eigen bevolking en ook Assad krijgt wat dit betreft van het VK de wind van voren. Politiek gezien staat het dan natuurlijk niet heel prettig als je zelf ook je leger inzet "tegen" je eigen bevolking.. Natuurlijk is dat in de praktijk niet zo, maar Khadaffi en Assad hebben dan natuurlijk wel een erg leuke stok om mee terug te slaan in de zin van "hunnie doen het zelf ook!" :mrgreen:

Ik denk dat ze in Londen deze units maar moeten gaan inzetten om het in de fik steken van gewone Mini's tegen te gaan :wink:
Afbeelding
Afbeelding
wheeler
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1175
Lid geworden op: 13 jun 2010, 11:54

11 aug 2011, 12:39

Hier nog een foto van de uitgebrande MINI's :(

http://totallycoolpix.com/wp-content/up ... ts_002.jpg[/url]
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”