Mini Roadster & Coupé nieuws

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Mini Roadster & Coupé nieuws

06 aug 2013, 22:07

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

06 aug 2013, 22:21

Vind dat een ieder recht heb op zijn mening maar vind dat laatste stukje hatelijk en onnodig. Maar ja ieder ze mening, zijn genoeg mensen die een coupe en een roadster lelijk vinden en gelukkig maar want dan zou het wel heel saai worden op de weg. Hoogstwaarschijnlijk is de man erg gelukkig in zijn Prius, Multipa of iets dergelijks :D

trouwens in welke Salon sta jij Louis. :lol:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

06 aug 2013, 22:43

Ik kan altijd schuil gaan dat het de auto van de vrouw is...

Zitten een hoop 18 jarige jochies op Autoblog die af en toe in de auto van papa mogen rijden en al dan alles denken te weten over auto's. Laat ze maar eens meerijden met zo'n Eifel weekendje wat we in April hebben gedaan, dan zie je nergens meer.
Niks ten nadelen van Autoblog want ik kijk er dagelijks op alleen de reacties vind ik vaak sneu...
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

06 aug 2013, 22:45

BTW ik heb salon R59 ;)
PjV
Be Mini
Be Mini
Locatie: TH
Berichten: 554
Lid geworden op: 06 jan 2013, 23:02

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

06 aug 2013, 23:01

louisvdd76 schreef:Link naar Autoblog
Damn, nu moet ik 'm inruilen...
Je kan eigenlijk niet anders na zo'n geweldig onderbouwd epistel :''O
Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

06 aug 2013, 23:26

Ze moesten eens weten hoeveel mensen hun hoofd omdraaien om de Roadster te bekijken als je lamgs rijdt, of die je fotograferen op de weg. Alleen maar positieve reacties!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

07 aug 2013, 08:20

Klopt, maak het dagelijks mee dat mensen je inhalen en weer af laten zakken om de auto goed te bekijken en dan hun duim op steken. Tanken langs de snelweg is iets waar je soms de tijd voor moet nemen omdat mensen een praatje maken. Dus dusver heb ik alleen heel veel leuke reacties gehad.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ian
Be Mini
Be Mini
Berichten: 402
Lid geworden op: 14 sep 2008, 11:24

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

07 aug 2013, 13:42

Dit is geweldig nieuws ;-)

Onze auto's worden zo exclusief.
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Rijswijk
Berichten: 876
Lid geworden op: 19 nov 2006, 12:03

Re: Mini Roadster & Coupé nieuws

07 aug 2013, 21:25

tis autoblog, dat staat nu niet echt voor goede autojournalistiek. Het kan mij geen ene reet schelen wat anderen vinden. Als ik maar gelukkig ben. Juist de auto's die anders en origineel zijn kan ik juist waarderen.

Dat de roadster en coupe dadelijk geen opvolger krijgen vind ik juist wel leuk. Nog unieker en geen mini is al hetzelfde! Welk merk kan dat zeggen?
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”