MINI Drivers Guide

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

14 mei 2020, 05:56

Robert schreef:Tsja, net even met chassisnummer geprobeerd van m'n vorige MINI Countryman. Maar zelfde resultaat, crashed de app. GRRRRR.... >:(

Is er wellicht een goeie cleaner-app die alle restanten van een app kan weghalen? Dat is nog het enige wat ik lokaal kan doen. Anders is m'n account bij BMW/MINI wellicht 'kapot'.
Ik heb zelf geen cleaner meer... Maar echt jaren geleden gebruikte ik deze:
https://play.google.com/store/apps/deta ... m.ccleaner

Deze staat ook bovenaan de lijst als je zoekt naar"cleaner"

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

14 mei 2020, 23:48

MINI drivers guide verwijderd, Ccleaner gedraaid, Drivers guide er weer op..... Helaas nog steeds crashen na inloggen en downloaden van de handleiding. Ik geef t op, wat een vaag probleem....
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

15 mei 2020, 06:28

Echt heel erg vaag idd! Heb je wel een melding gestuurd na een crash?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

15 mei 2020, 06:53

Ja zeker.... en vandaag, nieuwe update. Omdat de vorige versie crashte op tablets. Direct geïnstalleerd natuurlijk. Maar helaas, crashed nog steeds. Alleen komt het feedbackscherm nu ook niet meer.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

15 mei 2020, 06:59

Apart...

Naja mischien even wachten op een andere update. Je zal echt niet de enige zijn die dit probleem ervaart!

Maar hoezo gebruik je die app zo regelmatig? Ik heb nog weinig gevonden dat ik dacht van "dat wist ik niet..."

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

15 mei 2020, 07:16

Ja, die app gebruik ik nog wel eens.... Soms/meestal niet voor mezelf, maar meer voor anderen. Na 3 jaar denk ik de meeste knoppen wel te kennen uit de eigen MINI. :mrgreen:
En na een update uit de app-store, start ik meestal de app even op. Effe kijken wat er is veranderd. Jaja, autistische gewoonte als IT-er. :s
(Ondertussen via MINI NL de handleiding voor de Countryman 2017 in PDF mogen ontvangen. :icon_top: )

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”