MINI Drivers Guide

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

MINI Drivers Guide

11 mei 2020, 11:11

Wie gebruikt ook de MINI Drivers Guide app op Android?? Ik wel namelijk, maar sinds de laatste update 30 april (op Android) crashed the app onmiddelijk... Heb de app al eens verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd. Dan kan ik inloggen en chassisnummer invoeren en de handleiding ophalen. Maar dan.... BAM crash, en als ik de app daarna weer start crashed ie gelijk. Meer mensen met dit probleem? Of iemand met een oplossing ervoor?
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

11 mei 2020, 11:35

Robert schreef:Wie gebruikt ook de MINI Drivers Guide app op Android?? Ik wel namelijk, maar sinds de laatste update 30 april (op Android) crashed the app onmiddelijk... Heb de app al eens verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd. Dan kan ik inloggen en chassisnummer invoeren en de handleiding ophalen. Maar dan.... BAM crash, en als ik de app daarna weer start crashed ie gelijk. Meer mensen met dit probleem? Of iemand met een oplossing ervoor?
Yo Robbert, ik gebruik hem zelden... Maar heb het van het weekend nog gebruikt om de auto slot te zetten...

Dus bij mij werkt hij nog wel, het kan wel zijn dat de app van mij nog niet geüpdate is. Zal zo ff kijken in mn play store

Gr.

Quint

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MINI Drivers Guide

11 mei 2020, 12:44

Robert,

ik gebruik App versie 2.4.9 (20000347) op een Samsung S9.
Ik zal eens kijken of er een nieuwe versie is want deze werkt gewoon.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

11 mei 2020, 13:31

@ Schroefie/Milco: dat is de laatste versie.... druk voor de gein maar eens linksboven op het autootje om nog een MINI toe te voegen.... Op m'n telefoon klapt ie er dan ook uit. En op m'n tablet doet ie 't dus eigenlijk helemaal niet meer.

@QVS/Quint: Ik bedoel echt de MINI Drivers Guide, dus de digitale handleiding. Je auto doe je op slot met MINI Connected, da's weer een andere app... :)
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

11 mei 2020, 15:44

Ohhh! my bad

Ik zal ff downloaden, kijken hoe het voor mij werkt

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

11 mei 2020, 20:57

Ik heb hem geïnstalleerd en mijn account toegevoegd... En alles blijkt gewoon te werken..

Ik heb een Samsung Galaxy S8 met andriod versie 9

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

11 mei 2020, 21:03

Hier zie de mn app versieAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

12 mei 2020, 18:41

Vaag dat ie 't elders wel doet.... M'n telefoon heeft Android 10, daar kan ik h'm ook inkijken. Maar als linksboven op het auto-symbooltje klik, dan ploft de app eruit.
De wat oudere tablet heeft Android 7, die crashed direct bij het opstarten van de app. Ja, soms krijg ik nog een popup "Welkom bij de handleiding...", maar daarna crashed ie alsnog. App er al een keertje verwijderd, maar zelfde gedrag blijft.... Raar, raar, raar.
In ieder geval dank voor het testen, en proberen!! :icon_top:
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

12 mei 2020, 20:31

Idd erg vaag dat het bij jou niet doet... kan je een software update doen van je telefoon?

Je kan wel je cassis nummer toevoegen? Of crasht hij voordat je dat in kam voeren?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

12 mei 2020, 23:19

De Android-software is op de laatst beschikbare update, dat had ik al gecontroleerd.
Na een hernieuwde installatie van de "Drivers Guide"-app kan ik inloggen en ook chassisnummer toevoegen, soms pakt ie chassisnummer al automagisch na inloggen.
Dan kan ik de handleiding bijwerken. En dan zappa, niks meer. De app sluit bruut met een Android-melding "Drivers guide stopt steeds / Feedback verzenden".
En daarna opnieuw opstarten krijg ik de splash-screen met een lege straat in beeld, en dan weer crash met diezelfde Android-melding. :cry:
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

13 mei 2020, 12:20

Mmmm.... dat wordt dan een feedback sturen...

Als je wil kan je controleren als de crash door je chassis nummer komt... als je wil stuur ik een PBtje met mijm chassis nummer.

Als ie dan nogsteeds crasht, dan hebben we tenminste alle variabelen geprobeerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

13 mei 2020, 13:38

Ah, da's een goeie.... Ik heb nog chassisnummers genoeg vanuit de codeer-sessies. :mrgreen:
Daar ga ik eens mee aan de slag, de app moet er dan eerst weer eens af. Maar eigenlijk wil ik die chassisnummers niet aan mijn account gekoppeld hebben, da's niet helemaal netjes, cq AVG/GDPR-proof. Ach, met m'n vorige MINI Countryman kan het wel, die is toch gejat....
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: MINI Drivers Guide

13 mei 2020, 20:10

Ach, mij naakt het opzich niet uit als je mn chassis nummer weet... volgens mij kan je er toch weinig mee

Maar je gestolen countryman zn chassis nummer gebruiken is altijd beter!

Is het al gelukt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MINI Drivers Guide

13 mei 2020, 21:41

Robert, net nog even gekeken en als ik links boven op het autootje klik krijg ik mijn beide voertuigen te zien die ik kan actualiseren en rechtsonder de mogelijkheid om nog een MINI toe te voegen (groen rondje met voertuig afbeelding). Als ik daar op klik kan ik gewoon een nieuw voertuig toevoegen. Beide handleidingen werken hiernaast ook goed.

Ik heb ook de laatste update van ANDROID versie 10.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: MINI Drivers Guide

13 mei 2020, 21:49

Tsja, net even met chassisnummer geprobeerd van m'n vorige MINI Countryman. Maar zelfde resultaat, crashed de app. GRRRRR.... >:(

Is er wellicht een goeie cleaner-app die alle restanten van een app kan weghalen? Dat is nog het enige wat ik lokaal kan doen. Anders is m'n account bij BMW/MINI wellicht 'kapot'.

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”