Ik ben, na een jaar Mini-loos te zijn geweest, toch weer gegrepen door het Mini-virus, nu de private leaseprijzen van de nieuwe elektrische Mini's (tijdelijk) heel aantrekkelijk zijn. Helaas zal het geen dino Cabrio worden, met prijzen pas vanaf 700 euro per maand (Ik betaalde tot november 2023 524 euro/mnd voor een rijk uitgeruste Cooper cabrio). De Nieuwe Cooper E is er vanaf 399 euro/mnd, en de Aceman (J05) is te leasen vanaf 459 euro (wat natuurlijk allemaal bij Mini wél heul snel oploopt als je niet de kale basisversie wil). Maar toch is het een heel stuk minder dan mijn huidige Peugeot e2008.
Anderen hier die ook een Aceman overwegen?
Misschien weer terug :)
- evdakker
- Leerling Mini lid
Bericht
Misschien weer terug :)
--
Nu even geen Mini...
Voorheen: Mini Cooper cabrio F57 Moonwalk Grey Serious Business Pepper, en Mini Cooper Cabrio R52 Rode Chili
Nu even geen Mini...
Voorheen: Mini Cooper cabrio F57 Moonwalk Grey Serious Business Pepper, en Mini Cooper Cabrio R52 Rode Chili
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Misschien weer terug :)
Ik zou wel willen maar wat je zegt, als je wat meer kilometers wil en wat pakketten toevoegt dan loopt dat bedrag heel snel op en dan wordt het voor mij niet meer betaalbaar/aantrekkelijk.
Succes bij je keuze maar ik vind het toch geslaagd vwb model/interieur
Gr. Milco
Succes bij je keuze maar ik vind het toch geslaagd vwb model/interieur
Gr. Milco
Onze sponsors