Fysieke schakelaar JCW Pro Uitlaat F-serie

Uw aanspreekpunt voor het toevoegen van diverse elektronische uitbreidingen aan jouw MINI F-serie zoals Driving modes, fysieke schakelaar voor de JCW pro uitlaat en nog veel meer. Vraag naar de mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 243
Lid geworden op: 23 jan 2011, 18:48

Fysieke schakelaar JCW Pro Uitlaat F-serie

06 nov 2021, 15:21

Heb jij een probleem met de remote van jouw JCW Pro uitlaat of gaat de klep zonder reden spontaan dicht?
Dan heb ik de ultime oplossing. Voor de Mini F56,55,57 Pre-LCI of LCI.

Oplossing:
D.m.v. een extra module die aangestuurd word door een fysieke schakelaar vervalt de functie van de remote.
De schakelaar neemt de aansturing dus over en daarmee wordt de klep open en dicht gezet.
De plaatsing van de schakelaar is in het klepje waar ook de USB/AUX zich bevind. Er is een ruime keuze aan schakelaars maar mocht er toch niet tussen zitten wat je wilt dan kunnen we altijd kijken naar een schakelaar naar keuze.


Voorbeeld:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Werking:


Voordelen:
Sneller.
Stabieler.
Positie bepalend (open is open, ook na uit en weer aan zetten van de auto).
Functioneert gelijk na openen auto.
Geen extra ruimte nodig voor de opberging van de remote.
Niet meer dubbel drukken enz.

Je hoeft dit systeem dus niet alleen aan te schaffen als je problemen hebt, maar ook als je wat anders wilt dan de remote.


Montage/verzenden
Er wordt een montage afspraak gemaakt, dit kan bij mij thuis of op locatie. (bij monteren op locatie komen er reiskosten) Hier op locatie heb ik de voorziening over een carpoort maar niet een wachtruimte, ik ben immers geen bedrijf. Wel kan ik een kopje koffie/thee of fris aanbieden. Ook kan ik je afzetten in de nabij gelegen winkel centrum CityPlaza.
Er bestaat ook een mogelijkheid tot verzenden. Je krijg dat het hele pakket thuis gestuurd incl. een handleiding.

Kosten:
Montage €130 euro
Verzenden €120 euro excl. verzendkosten
Reiskosten: €0,20 euro per kilometer enkele reis.
Laatst gewijzigd door Black-Mini op 06 jan 2022, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Fysieke schakelaar JCW Pro Uitlaat F-serie

06 nov 2021, 17:32

Werkt echt geweldig. Keurige inbouw en dito service. Erg blij met de oplossing die je kan aanbieden :icon_top:
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)

Terug naar “MDM Montage”