Reparatie Aandrijf melding Mini/BMW

Uw aanspreekpunt voor het toevoegen van diverse elektronische uitbreidingen aan jouw MINI F-serie zoals Driving modes, fysieke schakelaar voor de JCW pro uitlaat en nog veel meer. Vraag naar de mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 243
Lid geworden op: 23 jan 2011, 18:48

Reparatie Aandrijf melding Mini/BMW

06 nov 2021, 15:30

Ik bied hierbij de reparatie aan voor de storing met de Aisin Automatische Versnellingsback.

Storing:
Zodra je de auto bij het parkeren beveiligd met de P stand (parkeer stand) komt onderstaande melding naar voren. Deze melding gaat niet meer weg, pas als je de auto weer in N (neutraal) zet.
Afbeelding

Reparatie werkzaamheden:
We maken een reparatie afspraak. De auto word hier neer gezet, kan achtergelaten worden of ik kan je afzetten in het nabij gelegen winkel centrum CityPlaza. Ik ben geen bedrijf en heb daarom geen wachtruimte. Wel kan ik je een kop koffie/thee of een frisje aanbieden.
Eerst lees ik de auto uit om te kijken of we inderdaad met de bekende storing te maken hebben. Daarna ben ik er +/- 3 uur mee bezig. Vervolgens test ik op de storing en lees ik de auto nog eens uit om er zeker van te zijn dat de storing weg is.
Kosten bij BWM bedragen rond de €1000 euro voor het oplossing van deze storing.

Kosten:
€250 hier gaat natuurlijk de miniclub 15% korting vanaf.
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage

Terug naar “MDM Montage”