Bestuurdersstoel zit vast/geblokkeerd.

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Stéphanie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2017, 09:29

Bestuurdersstoel zit vast/geblokkeerd.

15 okt 2017, 09:37

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels al weer een maandje in het bezit van een mini one uit 02/2002.
Vanaf het begin af aan ging de passagiersstoel al wat lastig naar achteren als er iemand of de hond achterin was ingestapt. Maar altijd met wat beleid en wat kracht kregen we hem weer in de goede stand.

Gister gingen we even met zn allen shoppen, toen we op de parkeerplaats van het winkelcentrum stonden wou de bestuurders stoel met geen mogelijkheid meer naar achter. Na wat gespeeld te hebben met de hoogst vertstelling ging de stoel ineens wel weer naar achter.
Toen we thuis aankwamen en iedereen was uitgestapt wou de stoel weer niet naar achter. Hij staat nu naar voren en helemaal voorin dus er mee rijden zal niet gaan.

De hendel waarmee je de stoel naar voren en naar achteren doet is geblokkeerd daar zit geen beweging in te krijgen en met de hendels aan de zijkant krijg je ook geen beweging in de rugleuning.

We hebben al geprobeerd om de stoel er uit te halen maar de schroeven zitten zo vast die krijgen we met geen mogelijkheid los. Ook kunnen we niks vreemds vinden in de rails van een uitstekend schroefje of iets wat de stoel zou moeten blokkeren.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ??
Ron harley
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jun 2016, 14:48

Re: Bestuurdersstoel zit vast/geblokkeerd.

15 okt 2017, 11:29

Is wel een truukje voor om hem weer in de normale stand te krijgen.
Ik denk dat iemand hier op het forum dat zeker wel weet.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
Stéphanie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2017, 09:29

Re: Bestuurdersstoel zit vast/geblokkeerd.

15 okt 2017, 12:28

Na wat heen en weer geduw en getrek aan de stoel kwam er weer beweging in. Nu in de juiste positie geplaatst en zo laat ik hem dan maar staan

Terug naar “Interieur en audio”