Airco word niet koud

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Airco word niet koud

01 aug 2018, 08:47

Inmiddels is de magneet koppeling ook bij mijn Mini vervangen voor een nieuwe. Toen de airco doorgemeten werd bij Ben van Leeuwen bleek deze ook niet meer te doen wat hij moet doen. Zij hebben ook alleen de magneet koppeling vervangen en niet de hele pomp wat mij veel geld scheelde! Ik kreeg ook nog extra korting omdat het direct met een nieuwe versnellingsbak werd gerepareerd! Top service daar!
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Airco word niet koud

15 aug 2018, 07:16

Even een vraagje; Klopt het dat de airco bij een R50 een sissend geluid maakt dat met je toeren mee beweegt?
Ca
Carbon-black

Re: Airco word niet koud

15 aug 2018, 07:30

Buur schreef:Even een vraagje; Klopt het dat de airco bij een R50 een sissend geluid maakt dat met je toeren mee beweegt?
ik zou het niet weten... heb eerst nieuwe speakers gekocht, airco moet nog een keer Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-J320FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Airco word niet koud

15 aug 2018, 07:52

Tja, met nieuwe speakers hoor je het waarschijnlijk niet dus kun je jezelf er ook niet aan storen...!

Het is vooral bij lagere versnellingen dat je het goed met je toeren mee hoort gaan. Las gister ergens hier op het forum dat het je verdamper kon zijn en ergens anders las ik wat over vuil in je ventilatie, maar dan zou je het ook zonder airco moeten horen! Ergens anders stond weer dat het normaal was, vandaar opnieuw de vraag...

Terug naar “Interieur en audio”