toerenteller display werkt niet meer

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Zilfya
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2018, 16:22

toerenteller display werkt niet meer

23 jul 2018, 17:16

Ik heb een Cooper John Works uit 2002❤️. Vorige week startte hij ineens niet. Via andere accukabels gestart maar nu doet het display in mijn toerenteller het niet meer (heel soms wel ineens) of hij flikkert. Ook als ik de ruitenwissersproeistof spuit gaan de ruitenwissers niet direct aan en de deur aan passagierskant gaat niet tegelijk open.
Iemand enig idee hoe dit kan?😱
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: toerenteller display werkt niet meer

23 jul 2018, 21:45

Accu die de geest heeft gegeven?? Met dit warme weer hebben accu's wel te lijden, net zoals bij erge koude...
Of anders wellicht vocht-probleem (gehad) in de BC-module?? De boordcomputer dus in de voetenbak van de passagier.
Zilfya
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2018, 16:22

Re: toerenteller display werkt niet meer

24 jul 2018, 13:04

Robert schreef:
23 jul 2018, 21:45
Accu die de geest heeft gegeven?? Met dit warme weer hebben accu's wel te lijden, net zoals bij erge koude...
Of anders wellicht vocht-probleem (gehad) in de BC-module?? De boordcomputer dus in de voetenbak van de passagier.
Dankjewel Robert, de accu is nog geen half jaar oud maar idd mankeerde daar iets aan dus zou het kunnen zijn dat het aan de accu ligt? Verder doet allles het normaal. Misschien accupolen eraf halen en opnieuw erop?

Terug naar “Interieur en audio”