Interieur upgrade

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Riccinas
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2018, 12:51

Interieur upgrade

17 aug 2018, 16:50

Hallo allemaal,

newbie op dit forum. Zonet een 1ste gen.mini 2003 gekocht en zou graag het interieur wat willen upgraden.

Ik zou in 1ste instantie het multifunctioneel stuur willen veranderen? 3 spaaks of JCW model. Wat denken jullie? Iemand dit al uitgevoerd op een R50?
Bijkomend dacht ik er ook aan om alle zilveren panelen & ringen te vervangen. Is dit ergens te vinden en doenbaar?

Afbeelding

Bedankt voor tips en advies :)

groeten, Ricci
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1966
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Interieur upgrade

17 aug 2018, 18:06

Hallo Ricci

Allereerst welkom en gefeliciteerd met je aankoop.

Jouw aanpassingen kunnen allemaal. Ik heb het niet gedaan, maar even zoeken moet je heel veel info opleveren.

Pas wel op met het mini mod virus. Als je eenmaal begint....

Succes
Afbeelding
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Interieur upgrade

17 aug 2018, 19:20

Ik heb een parklane stuur in mijn R50 gezet. Ook heb ik alle dashboard delen gespoten en de matjes vernieuwd. Ziet er een stuk jongers en leuker uit als je klaar ben, maar zoals er al gezegd word, pas op voor het mod virus!! Als je begint blijven de ideeën komen en er komt een tijd dat je ze gaat uitvoeren!


Hier een fotootje van hoe mijn intrieur er nu uit ziet:

Afbeelding

Zwarte stijltjes en dakhemel staan op de planning...😉
Riccinas
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2018, 12:51

Re: Interieur upgrade

18 aug 2018, 09:36

Buur schreef:
17 aug 2018, 19:20
Ik heb een parklane stuur in mijn R50 gezet. Ook heb ik alle dashboard delen gespoten en de matjes vernieuwd. Ziet er een stuk jongers en leuker uit als je klaar ben, maar zoals er al gezegd word, pas op voor het mod virus!! Als je begint blijven de ideeën komen en er komt een tijd dat je ze gaat uitvoeren!


Hier een fotootje van hoe mijn intrieur er nu uit ziet:

Afbeelding

Zwarte stijltjes en dakhemel staan op de planning...😉
hi Buur, knap gedaan. Heb je dit zelf allemaal gespoten? Niet te moeilijk om al die onderdelen los te krijgen?
Gebruikersavatar
Buur
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Zuidplas
Berichten: 336
Lid geworden op: 23 okt 2017, 19:39

Re: Interieur upgrade

19 aug 2018, 08:36

Inderdaad heb ik dit zelf gespoten en uit elkaar gehaald, evenals de buitenzijde. Zie mijn ‘show your ride’ viewtopic.php?f=3&t=42386

Zelf ben ik autoschade hersteller (ga nog wel naar school voor ‘Eerste autoschade hersteller’) dus is het vrij makkelijk uit elkaar te halen en heb je een spuitcabine inclusief proffesionele lak tot je beschikking wat het allemaal wel heel makkelijk maakt! Ik denk dat als je er de tijd voor neemt dat het jouw ook wel lukt, kijk anders even bij ekris op de site hoe de boel in elkaar zit op de magazijn tekeningen, dat heeft mij ook al vaker geholpen!
Voor het spuiten kun je ook een spuitbusje nemen, is goedkoper dan laten spuiten, maar dat zul je terug zien in het resultaat.
Gebruikersavatar
MiniR53-04
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 jun 2019, 19:45

Re: Interieur upgrade

12 jun 2019, 08:47

@riccinas Allereerst, super mooie mini heb je! Was het moeilijk om de ring rondom de snelheid meter los te krijgen? Krijg nergens gevonden hoe die het makkelijkst los gaat.

Terug naar “Interieur en audio”