(Aftermarket) sportstoelen R53, wat past er?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
barbara
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Omgeving Eindhoven
Berichten: 60
Lid geworden op: 16 okt 2014, 19:49

(Aftermarket) sportstoelen R53, wat past er?

06 okt 2018, 00:18

Hoi MINI-vrienden,

Ik wil graag inventariseren welke sportstoelen allemaal passen in een R53, of met minimale aanpassingen. Ik heb het dan over stoelen zoals de recaro's die geleverd werden in de works, de gewone Cooper S 'sportstoelen' halfleder heb ik natuurlijk al.

Ik gebruik de achterbank af en toe, dus volledige kuipstoelen zijn geen optie. Ook wil ik graag de gewone 3-puntsgordel blijven gebruiken.

Het maakt me niet uit of er een MINI- of JCW-logo in zit, ik weet dat daardoor de prijs hard stijgt, en aangezien ik daar dus geen waarde aan hecht, wil ik andere opties bekijken.

Ook heb ik geen stoelverwarming, dus die verlies ik niet.
Zitten er wel (zij)-airbags in de stoelen nu? Er zit een labeltje aan namelijk...

Wie heeft tips? Alvast bedankt!!
Gebruikersavatar
DaYaCol
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 110
Lid geworden op: 27 jul 2013, 15:57

Re: (Aftermarket) sportstoelen R53, wat past er?

07 okt 2018, 19:38

Afbeelding
Deze passen gewoon, (Met JCW logo) al hoe wel ik wel denk dat je ook de rail moet vervangen.
De achterbank die voorzien is van 2 kuipjes maar die is ook als gewone achterbank te gebruiken,
Deze moet zonder veel problemen passen.
Afbeelding
Destynx
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Velserbroek
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 sep 2016, 16:10

Re: (Aftermarket) sportstoelen R53, wat past er?

08 okt 2018, 08:27

De stoelen zoals hierboven zitten ook in mijn Mini. Dat past allemaal prima.
Dezelfde versies zonder mini logo passen ook, alleen moet je dan de juiste rails vinden.

Kijk even bij GeaR53 (Davy) op Facebook. Hij heeft een hoop onderdelen waaronder een aantal stoelen (standaard, jcw of kuipjes) die allemaaluit R53's komen.
barbara
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Omgeving Eindhoven
Berichten: 60
Lid geworden op: 16 okt 2014, 19:49

Re: (Aftermarket) sportstoelen R53, wat past er?

11 okt 2018, 14:20

Destynx schreef:
08 okt 2018, 08:27
De stoelen zoals hierboven zitten ook in mijn Mini. Dat past allemaal prima.
Dezelfde versies zonder mini logo passen ook, alleen moet je dan de juiste rails vinden.

Kijk even bij GeaR53 (Davy) op Facebook. Hij heeft een hoop onderdelen waaronder een aantal stoelen (standaard, jcw of kuipjes) die allemaaluit R53's komen.
Zal Davy idd eens vragen. Niet eens aan gedacht 😂

Thanks! (Notificaties stonden uit, helemaal vergeten te checken of er reacties waren!)

Terug naar “Interieur en audio”