paar puntjes op de i

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Gebruikersavatar
MarcH
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Meppel
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 mei 2019, 15:12

paar puntjes op de i

17 jun 2019, 09:41

Hey allemaal,

ben inmiddels begonnen met de vervanging van een aantal lampjes door LED en ook de hemelbekleding gaat komende week vervangen worden. Dat zal er een heel stuk beter uit zien :D

Nu heb ik nog twee dingen die ik graag zou vervangen:
- het stuur van mijn R53 heeft geen andere functies dan de toeter links & rechts. Nu heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk een aantal keren flink hard in het midden van het stuur geramd waardoor dit plaatje met Mini logo behoorlijk veel deuken bevat.
Is dit plaatje te vervangen? Zonder dat de airbag afgaat? :shock:

- de kentekenverlichting heeft twee verschillende modules nu. Rechts de originele met het klikmechanisme en een standaard lampje.
Links is vervangen voor een andere waarbij de de draadjes aan een lamp-unit hebben gesoldeerd. De unit zelf is er ingelijmd :oops:

Kan ik deze vervangen door een universele?

----

Ik zou graag eens met een echte Mini kenner van dit forum mijn Mini langslopen om te kijken waar we hem nog mooier kunnen maken en wat ik dan zou moeten aanpakken. Dat zou misschien ook gelden voor een aantal extra mods. Zou het bijv. super tof vinden om puddle lights met Mini logo te installeren. Deze optie zit nu niet in de deur. Is er iemand die dat zou willen? Ergens in Drenthe, Friesland, Groningen, Overijssel zou mooi zijn, maar verder rijden is natuurlijk geen probleem.

Hoor graag van jullie.

Dank je wel!! :-))
Eat roads and drink tea :rijden
Gebruikersavatar
MarcH
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Meppel
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 mei 2019, 15:12

Re: paar puntjes op de i

11 jul 2019, 07:52

DennisHart schreef:
09 jul 2019, 20:55
-plaatje is niet te vervangen. Ik zou goede tweedehands airbag zoeken, maar meeste van die leeftijd zijn niet super mooi
-klik mechanisme in de hendel is waarschijnlijk stuk vandaar geplakt. Tweedehands hendels zijn vaak wel te vinden op mp of ebay
Hey Dennis,

dank je wel voor de reactie. Ik ga eens kijken wat ik met die airbag ga doen.
De handel lijkt wel goed. Ik zal de komende week eens wat meer loshalen om te kijken wat er precies aan de hand is met de kentekenverlichting.

Thanx!
Eat roads and drink tea :rijden
John Boekel
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2019, 15:35

Re: paar puntjes op de i

16 jul 2019, 21:01

Ik zag vandaag op aliexpress dat er stickers waren van een engelse vlag voor op het middengedeelte van het stuur, uiteraard met een opening waar het logo zit.

Terug naar “Interieur en audio”