AUX R50 2004 met ingebouwde navigatie

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
slabbinckono
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2019, 22:59

AUX R50 2004 met ingebouwde navigatie

11 jul 2019, 18:08

Hallo iedereen,

Ik heb deze week een AUX kabel geïnstalleerd op mijn standaardradio in mijn R50 2004 met ingebouwde navigatie.

Op het forum las ik al dat ik slechts kan kiezen tussen AUX ofwel spraakbegeleiding van de navigatie, maar aangezien ik de navigatie nooit gebruik, vond ik AUX dus veel handiger.

Het probleem is nu als volgt: De AUX modus kan ik selecteren op de radio zelf, maar vanaf ik mijn GSM aansluit, verspringt de radio automatisch van 'AUX" naar FM/AM modus. En moet ik mijn GSM terug loskoppelen voordat ik terug naar 'AUX' kan overschakelen.

Weet iemand hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen? Ik dacht eerst dat het aan mijn radio zou kunnen liggen, maar aangezien ik 'AUX' kan selecteren, ligt het problemen daar niet aan (volgens mij).

Ter info:
- het kabeltje die ik gekocht heb: https://www.grandado.com/products/aux-k ... V0QAvD_BwE

- de ingebouwde radio: zie foto

Alvast bedankt!

Mvg Axel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mini-Gijs
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zutphen
Berichten: 486
Lid geworden op: 21 sep 2013, 13:11

Re: AUX R50 2004 met ingebouwde navigatie

11 jul 2019, 18:35

Ligt aan de kabel. Zit geen juiste weerstand in.
Overigens kun je je Aix prima icm oem navigatie gebruiken. Ik heb Aux, navi, cd-wisselaar en oem BT-phone in mijn JCW ‘03 en het werkt prima samen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
slabbinckono
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2019, 22:59

Re: AUX R50 2004 met ingebouwde navigatie

11 jul 2019, 18:38

Dag Gijs,

Bedankt voor je snelle reactie.

Zou je mijn eventueel een link kunnen doorsturen van de juiste kabel? Ik heb totaal geen verstand van zo'n dingen en dacht dat ze allemaal identiek hetzelfde waren.

Mvg Axel
Gebruikersavatar
Mini-Gijs
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zutphen
Berichten: 486
Lid geworden op: 21 sep 2013, 13:11

Re: AUX R50 2004 met ingebouwde navigatie

11 jul 2019, 19:01

Is lastig. Ik heb een oem-kabel, van de dealer dus. Maar een juiste kabel is niet duur. EBay staat er vol mee. Je hebt waarschijnlijk net een verkeerde getroffen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
slabbinckono
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2019, 22:59

Re: AUX R50 2004 met ingebouwde navigatie

11 jul 2019, 20:45

Dag Gijs,

Oké ik zal verder zoeken.

Mvg Axel

Terug naar “Interieur en audio”