MINI Connected kan niet registreren.

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
benjaminvdspek
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Zeeland
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jun 2020, 23:25

MINI Connected kan niet registreren.

20 jun 2020, 20:21

Na recentelijk een nieuwe(ere) R57 MINI te hebben aangeschaft, leek het me interessant om MINI connected te installeren en te gebruiken.
Helaas kan de app mijn MINI niet toevoegen na het invoeren van de VIN; "Deze auto kan niet aan uw account worden gekoppeld".
Online lees ik over vele lotgenoten, maar geen oplossing.
Is er hier iemand in geslaagd om MINI Connected te gebruiken, of is de app onbruikbaar?

Verder is het onmogelijk om via Bluetooth of USB media af te spelen van een Galaxy S20. Werkt MINI enkel met Apple?
HaDries
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Berichten: 76
Lid geworden op: 09 jun 2019, 14:29

Re: MINI Connected kan niet registreren.

21 jun 2020, 06:18

kan mij herinneren ook zoiets gehad te hebben, heb contact op genomen met de dealer en heeft het account gekoppeld aan mijn gegevens.

Zou zoiets kunnen zijn dat de auto geregistreerd staat op account van de vorige eigenaar
vaak buj te bange
Vespaman
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 apr 2019, 16:43

Re: MINI Connected kan niet registreren.

21 jun 2020, 10:23

Het schijnt dat MINI connected alleen een bepaalde periode gratis is. Had begrepen 3 jaar na eerste registratie auto.(in ieder geval voor BMW) Daarna moet je betalen.
Je kan contact leggen met de importeur hoe je het betaalde abonnement kan aanschaffen.

Bij mij werkt het goed. Je kan alleen 1 emailadres registeren, die moet je dan ook gebruiken als je meerder smartphones gebruikt.

Terug naar “Interieur en audio”