Bevestigen telefoonhouder Louis

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
DRN
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 feb 2018, 09:06

Bevestigen telefoonhouder Louis

27 nov 2020, 19:00

Hallo allemaal,

Ik heb de plexiglas telefoonhouder van Louis.
Iemand (of Louis zelf) enig idee welke schroeven nodig zijn om het plexiglas achter de teller te monteren in een R53? Hoeveel cm moeten die schroeven zijn en waar kan ik die halen? Vandaag op pad geweest voor die schroeven, maar niemand had ze liggen.

Alvast bedankt voor de hulp!
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Bevestigen telefoonhouder Louis

28 nov 2020, 18:00

Ik weet niet hoe het in een r53 zit ,maar bij de r56 gebruik je gewoon de originele schroeven of als de tel.houder te dik is gewoon bij de bouwmarkt wat langere kopen zijn standaard schroeven :D
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Bevestigen telefoonhouder Louis

29 nov 2020, 21:45

Gaat dat wel stevig genoeg zijn in een R53-teller? De R56 heeft namelijk 3 schroeven aan de achterkant, de R53 heeft 2 schroeven in de toerenteller, die dan ook nog eens vrij diep in de teller liggen. Dan gaat de houder denk ik wel wiebelen als je er een redelijk zware telefoon aanhangt.
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Bevestigen telefoonhouder Louis

01 dec 2020, 18:15

Die dure van cravenspeed zitten ook maar op 2 punten vast in de 1e gen. Dus zal wel moeten houden toch.
Ik zou me inmiddels meer zorgen maken over de nieuwe camera s vd politie die handheld bekeuren
als je tel. Vlak naast je stuur hangt zien ze dan wel dat hij in een houder zit ipv dat je hem vast hebt .beter is in je jaszak en carkit of gewoon niet gebruiken in de auto :rijden
Gek wordt je er van al die regeltjes :lol:

Terug naar “Interieur en audio”