AUX Kabel R53

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
ParkLane
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2021, 21:19

AUX Kabel R53

30 jan 2021, 14:04

Als newbie natuurlijk starten met een newbie-topic!

Graag wil ik de AUX kabel achter in de radio prikken zoals op vele fora en Youtube filmpjes uitgelegd staat.
Toch loop ik tegen het volgende aan: bij de filmpjes zie ik dat mensen heel gemakkelijk het paneel onder het stuur los trekken.
Bij mij lukt dat niet! (Stap 1 lukt al niet :mrgreen: )

Nu valt het mij op dat bij mij in dat paneel een verstel knop zit voor de hoogte van de verlichting en die zie ik niet terug in de filmpjes en fora topics. Kan het zijn dat ik nog iets moet losschroeven? Rechts gaat de kap wel uit de bevestigingsclip.

Afbeelding

Dank alvast!
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 459
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: AUX Kabel R53

31 jan 2021, 08:08

Nee je moet gewoon harder trekken, ik heb hetzelfde probleem bij mijn MINI.. De rechter kant trek je er zo uit en links lijkt er niet uit te willen.
Wat ik heb gedaan is rechts van het dashboard het kapje eruit trekken je kunt dan via daar met een hand duwen en met de ander trekken.
Wat betreft de schakelaar voor de hoogte verstelling, het enige waar je op moet letten is dat als je het paneel los trekt dan je niet ineens je hele auto door vliegt en de kabel van de schakelaar daardoor stuk trekt.
ParkLane
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jan 2021, 21:19

Re: AUX Kabel R53

03 feb 2021, 15:59

Dank Maik!
Gelukt en precies zo gedaan, rechts eerst links met hulp van achter het paneel. Stekkertje van de schakelaar schoot los maar is niet stuk!

Terug naar “Interieur en audio”