Schoonmaken van erg vies cabriodak

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Cooper A5 1098
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2018, 22:46

Re: Schoonmaken van erg vies cabriodak

22 apr 2018, 12:19

minicabrio4fun schreef:Raggtopp en al die middelen op internet werken niet als je kap 'echt' goed vervuild is, dus dan praat ik niet over een beetje viezigheid, maar echte aanslag! Mijn mini was voorzien van een paar honderd vlekjes over de kap verspreid, groene algen, gele algen en bruine plekken kortom een heel tuintje op me dak!

Onder andere Raggtop geprobeerd maar dit haalt enkel die groene waas een beetje weg en die was ook heel snel weer terug!!! Dan kan je net zo goed zeep bij de action kopen want dat heeft hetzelfde effect! Maar goed..De vlekken bleven telkens over! Heb voor ongeveer 300 euro aan andere middelen van internet geprobeerd en zo ongeveer alle grootmoeders 'trucjes' geprobeerd maar het ging toch echt niet weg!!

Ik heb het uiteindelijk opgegeven en ben professionele hulp gaan zoeken! eerste paar bedrijven vonden dat mijn dak aan vervanging toe was want je krijgt het niet meer schoon....?! Nou ja zeg!! Uiteindelijk ben ik bij cabrioreiniging in Hoofddorp beland en daar hebben ze een waar wonder verricht! Mijn dak heeft er nog nooit zo mooi uitgezien! Ben heel erg blij en deel dat graag met jullie! Zonde om eerst allemaal middelen te kopen die toch niet werken! Beter laat je het meteen goed aanpakken, het is blijkbaar toch een vak apart!

Gezien mijn ervaring met dit bedrijf en het super resultaat raad ik ze dus voor iedereen aan!
http://cabrioreiniging.nl/pages/163817/ ... ELING.html

Alvast een fijne zomer gewenst mede mini rijders! (mag van mij al beginnen!)
En met welke methodiek en middelen hebben zij het dan gedaan?
Ben toch meer van het zelf doen namelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Terug naar “Exterieur”