Bumper Mini One vervangen door Bumper mini Cooper

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Waarwilisiswerk
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:06

Bumper Mini One vervangen door Bumper mini Cooper

18 mei 2018, 20:26

Mijn vrouw heeft haar bumper kapot gereden. Ik heb een R50 bumper kunnen kopen, maar niet stilgestaan bij het feit dat daar een mistlamp in zit met een rode kleur en dat deze breder is dan de witte achteruitrijlamp in de huidige bumper. Zie foto.

Wie:

- weet of er een witte uitvoering is van de grotere rode mistlamp.
- heeft anders een bumper liggen die gelijk is aan de huidige en verkoopt deze?

Afbeelding

Groet,

Eric
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Bumper Mini One vervangen door Bumper mini Cooper

19 mei 2018, 00:12

Voor een andere achter bumper kun je contact zoeken met Roy van AutoSpenkelink.nl of Davy Koppen van GeaR53 (FB).
Je moet dan even duidelijk aangeven welke variant je zoekt, waarschijnlijk verschil tussen Pre-Facelift en Facelift model van de 1ste generatie NewMINI.

Andere mogelijkheid is als je bij hun niet kan slagen om Miniparts24.nl of VTech Automotive te benaderen, slopers/2dehands onderdelen voor MINI's

Succes,

Milco
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Bumper Mini One vervangen door Bumper mini Cooper

19 mei 2018, 06:48

Onderste plaatje is wat vaag, maar volgens mij is dat een R56 bumper.... Dan wordt het nog wel wat meer sleutelen als alleen dat lampje. Ik denk dat de wielkast randen ook wat moeilijk passen.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Bumper Mini One vervangen door Bumper mini Cooper

19 mei 2018, 11:58

Nu je het zegt Robert, klopt dit is inderdaad een R56 bumper. Er zit bij een R50 tussen Pre-facelift en facelift model ook verschil in, bij de pre-facelift is het een witte lamp (achteruitrijverlichting) en bij het facelift model is het een rode lamp, tevens iets andere vorm (mistachterlicht).

Eric, je moet dan voor de R50 pre-facelift bumper zoeken (2001-2004) met het witte achteruitrijverlichting erin.

Daar moet je bij de 2de hands onderdelen slopers er wel 1 van kunnen vinden.

Succes met de zoektocht

Terug naar “Exterieur”