Hoodscoop, JCW embleem en velgen R53 JCW

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Ritsaert
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2020, 21:48

Hoodscoop, JCW embleem en velgen R53 JCW

07 jul 2020, 15:17

Goedemiddag allen,

Ik ben druk bezig mijn recent aangekochte R53 JCW ook cosmetisch weer op orde te krijgen.
Aan jullie een paar vragen:
- Mijn hoodscoop is voorzien van een sticker, zo lijkt. Deze begint af te bladderen. Kan ik deze opnieuw laten voorzien van eenzelfde sticker/wrap? Zo ja waar? Ook mis ik 2 schroeven onder de kap waar hij mee vast zit. Waar kan ik die vinden?
- Mijn JCW embleem/schildje aan de voorkant heeft het zwaar te verduren gehad. Is hier nog wat aan te doen of kan ik beter een nieuwe bestellen? Zo ja, waar?
- Mijn velgen hebben echt de beste tijd gehad. Repareren kan, maar kost waarschijnlijk even veel als een setje 2e hands. Heeft iemand nog een mooie set 17inch liggen? (mijn banden zijn nieuw; ik zoek alleen velgen)
Dank alvast voor het meedenken!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 459
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Hoodscoop, JCW embleem en velgen R53 JCW

08 jul 2020, 18:37

Wat betreft je hoodscoop die kan Sebas van Wrapcity of Jordy van Dutch sticker factory ongetwijfeld wrappen in een kleur of printje naar keuze. Je kunt natuurlijk ook het internet afzoeken naar een originele JCW Carbon hoodscoop, persoonlijk vind ik met carbon altijd dat het echt moet zijn of dat je het lekker moet laten. Je ziet namelijk altijd dat het geen echt carbon is als je het wrapt. Ter voorbeeld, op mijn jcw zit een originele carbon hoodscoop:
Afbeelding
deze is helaas niet meer nieuw te krijgen dus zul je gebruikt/old stock moeten vinden, mogelijk dat davy van Gear53 nog wat heeft liggen..

De schroefjes (boutjes) zitten in de hoodscoop zelf vast geklikt als je die nieuw wil bestellen kan dat bij de dealer of via minishop.ekris.nl onderdeel nummer is: 07131512344 vervolgens zit er op die boutjes een moertje geschroefd (nummer 07119905710) kun je wederom bij de dealer of minishop.ekris.nl bestellen. Welke je nodig hebt moet je dus even checken.

het logo is van metaal, wil je deze weer echt strak krijgen zul je hem moeten stralen, putjes wegwerken, verchromen en de gekleurde delen weer verven. Dan denk ik dat een nieuw embleem goedkoper is hoewel deze ook een flink prijskaartje heeft (€149) ook dit embleem kun je bij de dealer of minishop.ekris.nl bestellen aan de hand van onderdeel nummer 51147175101.

velgen kan ik je helaas niet mee helpen.
vormakt
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2014, 09:22

Re: Hoodscoop, JCW embleem en velgen R53 JCW

08 jul 2020, 20:38

Ik heb de metalen JCW logoos nieuw voor je als set voor en achter. Voor 15 euro per set. [email protected]
Gebruikersavatar
MaikR53
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zaanstad
Berichten: 459
Lid geworden op: 19 feb 2019, 20:26

Re: Hoodscoop, JCW embleem en velgen R53 JCW

08 jul 2020, 21:50

vormakt schreef:
08 jul 2020, 20:38
Ik heb de metalen JCW logoos nieuw voor je als set voor en achter. Voor 15 euro per set. [email protected]
Is dit het nieuwe model of het oude (R53) logo? Daar zit namelijk een verschil in!
Ritsaert
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2020, 21:48

Re: Hoodscoop, JCW embleem en velgen R53 JCW

09 jul 2020, 15:42

Dank allen voor jullie reacties en het meedenken ;)

Terug naar “Exterieur”