Aftermarket koplampen schijnen zwak R52

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Lucky23
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2020, 14:33

Aftermarket koplampen schijnen zwak R52

25 aug 2021, 18:26

Ik ben vandaag druk geweest met mijn nieuwe koplampen die geleverd werden.
Deze heb ik besteld:
1029

En zo horen ze eruit te zien:
1030

Het groot en klein licht was plug and play. stekker van de oude koplampen eruit en in de nieuwe.
Maar.. voor de halo ring en het lampje ernaast was een losse kabel. Die kan je dus naar eigen keuze verbinden aan je klein licht of dagrijverlichting. Ik heb hem aan mijn dagrijverlichting gemaakt in de bumper. Maar deze lampjes schijnen heel zwak. De ring licht maar voor een kwart op. Er zitten 2 ledjes in en die andere lamp een 5w halogeen. Beiden branden zwak. Vervolgens zelfs de draden direct op de accu + en - gehouden, exact hetzelfde resultaat.
Hier de hoeveelheid licht:

1031
1028

Nu is mijn vraag of iemand weet wat er mis is. Ligt het aan de lampjes? Bedrading? En hoe dit op te lossen.
Ik heb een bericht gezien op dit forum van mensen met dezelfde koplampen. Maar helaas was dat van 7 jaar geleden..

Bedankt alvast!
nd-photo.nl
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Sevenum
Berichten: 464
Lid geworden op: 02 jun 2020, 11:52

Re: Aftermarket koplampen schijnen zwak R52

26 aug 2021, 10:44

Dagrijverlichting staat niet ingesteld op 12v volgens mij. Die van mij is gecodeerd met DRL, en dan schijnt mn grootlicht mee, maar op lager voltage.

[edit]
Als ze direct op de accu ook heel zwak schijnen, dan is er mogelijk een defect. Polariteit wel ok?

Terug naar “Exterieur”