Beste miniliefhebbers
Ik zie bij Beek 2 soorten tuning voor de R53. nl.:
-Stage II dat is met een 15% Cravenspeed pulley + multiriem + software en dat wordt ongeveer 203 pk/252NM
-Stage II dat is met een 17% Cravenspeed pulley + multiriem + software en dat wordt ongeveer 207 pk/280NM
Prijs voor beide tunings is met € 675 gelijk.
Ik trek zo af en toe een sprintje en rij in de zomer af en toe op de ring.
Hebben jullie ervaring met beide tunings en wat raden jullie me aan?
Mijn dank voor elke input
Verschil Beek stage II en stage III
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Verschil Beek stage II en stage III
17% doen, als je niet regelmatig op het circuit komt, maakt dat beetje extra hitte wat door een kleinere pulley gecreeerd wordt weinig uit
- hondema
- Nieuwsgierig
- Locatie: Vlaardingen
Bericht
Re: Verschil Beek stage II en stage III
Oke dan ga ik voor de 17%
Ik mis inderdaad nu nog een beetje die duw in mn rug die ik in mn BMW (420NM) en Audi (354NM) heb.
Wordt zon R53 snel te heet met 17% pulley als ik een paar uurtjes autobahn pak?
Ik mis inderdaad nu nog een beetje die duw in mn rug die ik in mn BMW (420NM) en Audi (354NM) heb.
Wordt zon R53 snel te heet met 17% pulley als ik een paar uurtjes autobahn pak?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Diezelfde duw in je rug zul je bij een R53 niet gaan krijgen tenzij je er met groot geld tegenaan gaat gooien.
Als je stevig wil gaan autobahnen is een oliekoelertje en een grotere intercooler geen overbodige luxe
Re: Verschil Beek stage II en stage III
hondema schreef:Oke dan ga ik voor de 17%
Ik mis inderdaad nu nog een beetje die duw in mn rug die ik in mn BMW (420NM) en Audi (354NM) heb.
Wordt zon R53 snel te heet met 17% pulley als ik een paar uurtjes autobahn pak?
Diezelfde duw in je rug zul je bij een R53 niet gaan krijgen tenzij je er met groot geld tegenaan gaat gooien.
Als je stevig wil gaan autobahnen is een oliekoelertje en een grotere intercooler geen overbodige luxe
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Verschil Beek stage II en stage III
Bluetooth OBD stekker halen, Dash command downloaden, dan kun ne zelf de temp. Bijhouden!
En dan gewoon voor stage 3 gaan!
En wat Davy zegt... Harde duw in de rug krijg je niet van een R53
Zou je toch een r56s moeten nemen!
En dan gewoon voor stage 3 gaan!
En wat Davy zegt... Harde duw in de rug krijg je niet van een R53
Zou je toch een r56s moeten nemen!
- Cheek-O
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Verschil Beek stage II en stage III
Heb met marinus in Noorwegen Dash command
Op de mijne gedaan, vrijwel alles valt af te lezen
Maar niet de olie temp. Nee:p
Op de mijne gedaan, vrijwel alles valt af te lezen
Maar niet de olie temp. Nee:p
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Verschil Beek stage II en stage III
Precies daarom heb ik maar een metersetje op de kop getikt..
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Verschil Beek stage II en stage III
Jij van alles en nog wat op de kop, maar wordt er ook eens wat geinstalleerd?Raymond schreef:Precies daarom heb ik maar een metersetje op de kop getikt..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Én jij zou al die opgedane ervaring gebruiken bij het verwisselen van de pully... of ..?
( Het plaatsen van de meters en andere mods hangen sterk af van de rekening die mij nog te wachen staat. Roy zal maandag de Cabbie ophalen, start niet na enkele weken (5) niet gebruikt te zijn geweest. Het ligt idd niet aan de accu.
Re: Verschil Beek stage II en stage III
Ik wacht nog op één item die jij zou regelen..BMX schreef:Jij van alles en nog wat op de kop, maar wordt er ook eens wat geinstalleerd?Raymond schreef:Precies daarom heb ik maar een metersetje op de kop getikt..
Én jij zou al die opgedane ervaring gebruiken bij het verwisselen van de pully... of ..?
( Het plaatsen van de meters en andere mods hangen sterk af van de rekening die mij nog te wachen staat. Roy zal maandag de Cabbie ophalen, start niet na enkele weken (5) niet gebruikt te zijn geweest. Het ligt idd niet aan de accu.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: Verschil Beek stage II en stage III
Ohw.. ai... dat klinkt niet best. Had gehoopt dat t ondertussen toch al wel opgelost zou zijn
Ja, dat item komt er een keer aan :')
Goed werk heeft tijd nodig
De pullywissel moet ook wel goed komen! Moet alleen nog ff zien te vinden waar de pullytrekker ligt. Iedereen wijst elkaar aan, schiet niet echt op
Ja, dat item komt er een keer aan :')
Goed werk heeft tijd nodig
De pullywissel moet ook wel goed komen! Moet alleen nog ff zien te vinden waar de pullytrekker ligt. Iedereen wijst elkaar aan, schiet niet echt op
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Re: Verschil Beek stage II en stage III
Olietemperaturrmeter is zeer belangrijk! Hij wordt sneller heet dan je denkt!
Onze sponsors