Hoe je je vorige Mini achterliet...

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Hoe je je vorige Mini achterliet...

23 feb 2020, 23:09

De bedoeling van dit topic is voorkomen dat andere clubleden jouw vorige auto kopen met een teruggedraaide kilometerstand of een verzwegen schadeverleden. 

Om misbruik van kilometerstanden te voorkomen, hier een topic waarin je kunt aangeven:
- op welke datum jouw vorige Mini met kenteken XXXXX verkocht werd;
- in welke staat deze verkocht werd ;
- schadeverleden;
- relevant onderhoudsverleden en bekende defecten;
- aan wat voor soort koper je verkocht hebt (regio), geen namen noemen.


Plaats een reactie met jouw gegevens.
Voorkom onnodige topicvervuiling door on-topic te blijven.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Hoe je je vorige Mini achterliet...

23 feb 2020, 23:10

kenteken 75-RG-RX
Ik verkocht mijn rode MINI Cooper (R50) bouwjaar febr-2005, kenteken maart-2005 in februari 2009 aan een wat ouder echtpaar in regio Sliedrecht. De kilometerstand was toen ongeveer 96.000 kilometer (febr 2009). De achterklep is 1x overgespoten vanwege een logo dat met mes/schroevendraaier gesloopt was. Verder was er geen schade. Het thermostaathuis is 1x vervangen alsmede een kabel van het dashboard (bij aflevering in maart-2005 was dat kabelbreuk). Verder nooit schade gehad. Ik heb hem vanaf 0 t/m 96000 kilometer zelf gereden, eerst als leaseauto toen als eigen auto.
Anno 2020 is de auto nog steeds in gebruik bij de persoon die hem van mij kocht. (die persoon rijdt naar eigen zeggen misschien maar 2k kilometer per jaar met een auto, dus waarschijnlijk daarom heeft de RDW de kilometerstand als verdacht gemarkeerd).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”