Gezocht: kleurcode interieurpanelen

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:49

Gezocht: kleurcode interieurpanelen

17 mei 2006, 14:22

ben op zoek naar de kleurcode van de hoogglans zilver en mat zilveren interieurpanelen. heb nl wat beschadigingen die ik wil bijwerken.
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 1071
Lid geworden op: 01 dec 2005, 18:06

17 mei 2006, 14:35

Heb ik ook weleens nagevraag om in de kleur van de auto te laten spuiten (darksilver) spuiter rekende 50 euro per deel. Vond ik wat veel.
Ander oplossing hoor ik graag??

Of weet iemand of ze ook los te koop zijn in dat patina van het dashboard (mcs)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 mei 2006, 14:43

100% zeker weten doe ik het niet of ze los te verkrijgen zijn, maar normaliter is alles te bestellen anders zou je b.v. na een ongeluk opeens een ander dashboard krijgen. Ik geloof echter dat maar een beperkt aantal combinaties leverbaar is, dus even navragen bij de dealer zou ik zeggen. Het pre-facelift dashboard bestaat trouwens uit 5 delen, de facelift MINI heeft er 3. Om die reden zal het misschien moeilijk worden een gekleurd dashboard te bestellen in een pre-facelift MINI omdat de kleuren pas vanaf het facelift model beschikbaar waren.

De deurpanelen zijn echter een ander verhaal. Deze zijn in elkaar 'gesmolten' en alleen als één geheel te bestellen, en die kosten 250 euro per stuk als ik het me goed herinner :shock:

Ik wil namelijk de 2005 panelen in mijn 2003 MCS omdat de armsteunen verder het interieur in komen en dat zit beter heb ik gemerkt in een leenauto. Als ik echt niet meer weet wat ik moet doen aan de MINI ga ik dit denk ik doen :)
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

18 mei 2006, 16:50

Ik weet dat Emillio er ook heeft gekocht bij Jonker in Huissen.
Mss dat ze er nog hebben. :wink:
Niet alles staat op de site even bellen en je weet het.

www.jonkerhuissen.net
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini
Locatie: ZTM
Berichten: 724
Lid geworden op: 22 apr 2006, 20:17

18 mei 2006, 18:03

ze zijn los te verkrijgen bij de dealer ja.

Persoonlijk vind ik bijtippen niet slim, aangezien het (bij de buitenkant van de auto) de schade extra accentueert. Dit zal ook wel voor het interieur gelden. Of de schades de prijs van een nieuw paneel waard zijn betwijfel ik ook echter.
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

19 mei 2006, 00:39

maar kijk wel uit bij Jonker. Zijn nl panelen van face lift minis. Bij de pre facelift zit de airbag in een paneel. Dat probleem had Emilio dus ook :wink:
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:49

19 mei 2006, 14:51

wil evt gaan kijken of ik ze zelf kan spuiten, maar zoals MINIJCW al zei zit bij het pre facelift model de airbag achter een paneel. Kan ik dit paneel er wel uithalen zonder dat de airbag eruit klapt?

tevens is dit hetzelfde probleem bij het stuurwiel logo.
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini
Locatie: ZTM
Berichten: 724
Lid geworden op: 22 apr 2006, 20:17

19 mei 2006, 20:42

je stuurwiel embleem zit vast aan het airbagmoduul, dus als je die wilt vervangen moet je nieuw moduul kopen. Die op het dashboard passagierszijde kan je wel loshalen en verwisselen, alleen zoals altijd in de buurt van airbags knutselen: koppel voor de zekerheid je accu los.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”