Geluiden na verlagen van de Cooper?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

Geluiden na verlagen van de Cooper?

23 nov 2005, 23:17

Hoi,

Gisteren is mijn MINI 3cm verlaagt dmv Eibach veren. Nu merk ik dat er (links)achterin meer geluid komt. Is een soort kraken/trillen.
Komt dit omdat de auto verlaagt is? Dit was me eerder niet opgevallen.
LUV2XLR8: Heb jij dit ook gemerkt?
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

23 nov 2005, 23:26

Een beetje off-topic, maar is je MINI uitgelijnd? Na de andere banden was het niet nodig maar nu na het verlagen wel!

Ik heb geen ervaring met het verlagen van een MINI maar het lijkt me niet logisch dat je nu ineens rare geluiden hoort. Misschien is er iets niet goed vastgezet...
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

24 nov 2005, 00:53

yup, De MINI is uitgelijnd.

Is volgens mij niet echt een geluid van iets dat los zit. Misschien doordat de MINI wat harder is geworden (na verlagen en dunnere banden). Zal morgens eens verder kijken :)
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

Re: Geluiden na verlagen van de Cooper?

24 nov 2005, 06:49

Maaij schreef:LUV2XLR8: Heb jij dit ook gemerkt?
Hey Maaij, nee...ik heb geen last van vreemde geluiden na de verlaging.
Mars-O is verlaagd d.m.v. AP-veren (ca. 4 cm).

Ik zou het idd wel even laten nakijken, mss is er een veer gebroken o.i.d.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

25 nov 2005, 12:37