Centrale vergrendeling acuut gestopt

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Janine123
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2019, 19:24

Centrale vergrendeling acuut gestopt

26 apr 2019, 09:04

Hoi Allemaal,
Waarschijnlijk ben ik een van de weinige vrouwen op dit forum. Zit met groot probleem want manlief is klaar met mijn mini.... elke keer wat😇.
Het is n mini cooper 2002 r50.
Wat is er aan de hand:
De centrale deurvergrendeling werkt niet meer
Akties: gereset, accu los, baterij etc.
Knopje vergrendeling van binnen doet t ook niet. Omdat mijn kofferbak niet open wil ( heb geen touwtje onder de achterbank) is dit zo irritant. Gisteren computer uitgelezen. Geeft storing aan. Deze konden niet met de computer verholpen worden, ook kon de kofferbak op deze manier niet ontgrendeld worden. De bs1 module? Heeft wel n speciale tas/ zak. Moet ik de module opsturen? En dan klaar?
Maar nu komt het ( ben vrouw he). Ik heb ontdekt dat er soms water via de binnenspiegel naar binnenkomt. Hemel rond klokje is nat. De ontvanger zit daar ook! Ik kan ook niet ontdekken waar het water naar binnenkomt.... voorruit niet goed, of antenne? Iemand ervaring?
Knopje voor achteruit doet het ook niet, verwarming temperatuur display valt soms uit. Zijn dit losse problemen? Opgelost met de module? Of is t toch n de ontvanger die de geest heeft gegeven maar dan zou mijn knopje binnen wel moeten werken toch?
Alle reakties zijn welkom.
Is een andere mini van een jonger bouwjaar een optie? Manlief geeft aan dat alle mini’s gedoe is, klopt dit of zijn er betere bouwjaren?
Groetjes janine
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Centrale vergrendeling acuut gestopt

26 apr 2019, 10:14

Herkenbaar probleem.
In mijn geval was het condens op de module.
Condens verwijderd en alles deed het weer.

Aan binnenzijde waar je motorkap mee opent, daarachter zit de module.
Janine123
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jan 2019, 19:24

Re: Centrale vergrendeling acuut gestopt

26 apr 2019, 14:24

De module losgemaakt? Open gemaakt?

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”