Interieurverlichting uit met open kofferklep, kan dat?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Gebruikersavatar
Brabander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Oud Gastel
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 apr 2016, 09:50

Interieurverlichting uit met open kofferklep, kan dat?

10 apr 2021, 17:24

Ik heb net het interieur van mijn R50 Cooper laten reinigen. Daardoor is de boel nu vochtig en wil ik de auto parkeren met open ramen en kofferklep. Maar als ik de kofferbak open laat staan, gaat de binnenverlichting niet uit, ook niet als ik de auto met de afstandbediening op slot doe. Mijn vraag: gaat de verlichting alsnog vanzelf uit (en dan niet doordat de accu leeg raakt); zit er een schakeling in deze auto die de accu beschermt en na bijvoorbeeld 10 minuten de interieurverlichting uitschakelt? Ik heb 5 minuten gewacht, toen was alles nog aan en heb ik uit voorzorg de kofferklep maar dicht gedaan.

Alvast bedankt voor de reacties,
Jeroen
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Interieurverlichting uit met open kofferklep, kan dat?

10 apr 2021, 19:25

Ik verwacht idd dat de verlichting aan blijft. Meest eenvoudige is de klep idd dicht doen of t lampje uit de unit halen.
Ik neem aan dat ie binnen staat, want nu met klep en ramen open is niet handig .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Brabander
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Oud Gastel
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 apr 2016, 09:50

Re: Interieurverlichting uit met open kofferklep, kan dat?

10 apr 2021, 19:34

Haha, nee, hij staat binnen inderdaad! Ik haal de kofferbakmat er wel uit en dan kan de rest met open raampjes drogen (zal met dit vochtige weer ook binnen wel even duren...)
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Interieurverlichting uit met open kofferklep, kan dat?

10 apr 2021, 20:23

Interieur verlichting uitzetten, helpt dat? Daarvoor moest je het knopje in de lamp aan het dak een aantal seconden ingedrukt houden.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”