Cooper S uitlaat

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
jedi
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Zwartsluis
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2006, 16:55

Cooper S uitlaat

08 mar 2006, 21:52

ik zag laatst een mini cooper met een cooper s uitlaat.
kan iemand mij vertellen of dit ook negatieve gevolgen heeft,en of het ook een mooier geluid geeft.
want vind het wel heel 8) staan of is het misschien iets te veel cooper s
wannabee?
mcs mellow yellow
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

08 mar 2006, 22:10

Ik heb er ook eens over zitten denken, maar een Cooper S uitlaat heeft twee dempers en deze kunnen dus het uitgaande luchtstroom meer tegenhoud en dus vernmogensverlies...
Andere kant las ik weer dat de buizen iets dikker zijn. Het is dus een beetje gissen.
Gebruikersavatar
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Katwijk
Berichten: 2092
Lid geworden op: 18 okt 2005, 21:07

08 mar 2006, 22:16

Mini Poeper schreef:Ik heb er ook eens over zitten denken, maar een Cooper S uitlaat heeft twee dempers en deze kunnen dus het uitgaande luchtstroom meer tegenhoud en dus vernmogensverlies...
Andere kant las ik weer dat de buizen iets dikker zijn. Het is dus een beetje gissen.
De flow van een S uitlaat is beter dan van de gewone cooper!
Voor montage kun je misschien terecht bij gert-jan. Hij heeft die van mij onder zijn One gemonteerd!

GR.werner
Gert-Jan
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 mar 2006, 20:42

Uitlaat

16 mar 2006, 21:29

Als het zover is trek dan even aan de bel, ik help je graag! Het geluid is inderdaad net wat anders, enne..........het zicht wil natuurlijk ook wat!
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

16 mar 2006, 21:33

heb ergens gelezen dat S uitlaat prestatie minimaal verminderd op cooper. staat idd wel strak.
als je voor geluid wil gaan, investeer beter in een openluchtfilter. veel leuker geluid, en minder wannabee gehalte.
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

Re: Uitlaat

29 mar 2006, 23:40

Gert-Jan schreef:Als het zover is trek dan even aan de bel, ik help je graag! Het geluid is inderdaad net wat anders, enne..........het zicht wil natuurlijk ook wat!
Ziet er strak uit! Jammer dat ik weer gezien heb wat er mogelijk zou zijn met mijn one.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”