Geluid met sturen

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Remcovanvliet
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: harmelen
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:41

Geluid met sturen

28 mar 2006, 20:34

Ik heb een Mini Cooper S uit 2002 en hoor bij een scherpe bocht een geluid boven in het stuur. Zo op het eerste gehoor denk ik aan een defecte stuurkoppeling.

Komt dit vaker voor ??
emillio
Be Mini
Be Mini
Locatie: Schoonhoven
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 feb 2006, 13:01

28 mar 2006, 21:37

Heb zelf een One uit 2002, en daar gaat over 3 weken een geheel nieuw stuurhuis in, kraakt als de ziekte bij sturen, rotondes e.d.
Misschien een Mini kwaaltje...
Nog meer mensen ervaring met een defekt stuurhuis??
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

29 mar 2006, 14:25

emillio schreef:Heb zelf een One uit 2002, en daar gaat over 3 weken een geheel nieuw stuurhuis in, kraakt als de ziekte bij sturen, rotondes e.d.
Misschien een Mini kwaaltje...
Nog meer mensen ervaring met een defekt stuurhuis??

Ik heb vernomen dat de Mini,s tot 2002 dat hebben maar ik weet niet helemaal zeker hoor dat werd mij verteld :(
Remcovanvliet
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: harmelen
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:41

29 mar 2006, 16:55

U geeft aan dat het een bekend probleem is, doelt u op de stuurkoppeling of het stuurhuis ???


new mini schreef:
emillio schreef:Heb zelf een One uit 2002, en daar gaat over 3 weken een geheel nieuw stuurhuis in, kraakt als de ziekte bij sturen, rotondes e.d.
Misschien een Mini kwaaltje...
Nog meer mensen ervaring met een defekt stuurhuis??
Ik heb vernomen dat de Mini,s tot 2002 dat hebben maar ik weet niet helemaal zeker hoor dat werd mij verteld :(
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

29 mar 2006, 17:37

Remcovanvliet schreef:U geeft aan dat het een bekend probleem is, doelt u op de stuurkoppeling of het stuurhuis ???


new mini schreef:
emillio schreef:Heb zelf een One uit 2002, en daar gaat over 3 weken een geheel nieuw stuurhuis in, kraakt als de ziekte bij sturen, rotondes e.d.
Misschien een Mini kwaaltje...
Nog meer mensen ervaring met een defekt stuurhuis??
Ik heb vernomen dat de Mini,s tot 2002 dat hebben maar ik weet niet helemaal zeker hoor dat werd mij verteld :(

Kraak in het stuurhuis!!!!Dat is een bekent probleem van dat bouwjaar maar daar heb je nu geen last meer van als je nieuwere hebt,maar je kan gewoon naar dealer gaan als je een MiniNext hebt gekocht want dan kunnen ze het verhelpen door nieuw stuurhuis te plaatsen :(

Je kan er altijd naar vragen bij de dealer toch....

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”