Nieuw rubber achterruitwisser

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

Nieuw rubber achterruitwisser

18 apr 2006, 18:22

Ik had gezien dat mijn achterruitwisser een beetje "op" was en dacht: Laat ik even naar de Brezan (autospeciaalzaak) rijden hier in het dorp, want daar heb ik wel vaker ruitenwissers gehaald voor mijn peugeotje. Ik kwam daar dus binnenlopen met alleen dat rubberen geval en vroeg of ze een nieuwe hadden. Stonden ze me een beetje lacherig aan te gapen en zeiden: Jamaar daar hoort nog meer bij, zo'n plastig geval hoort eraan te zitten! Ik zei: Jamaar meer kreeg ik er niet vanaf gesloopt :) Dus die man ging even in het magazijn kijken nadat ik zei dat het voor een MINI was. Hij komt terug met diezelfde rubbers maar met een of ander rekje/geval aan dat rubber. Dus ik zei: Jamaar dat gaat echt niet passen hoor! Dus de man is maar even meegelopen naar de auto en gaf me toen maar gelijk. Dat hadden ze niet in het magazijn liggen en bestellen ging ook niet. Ik moest maar naar de dealer zeiden ze.
Ik dacht, daar heb ik nu even geen zin in, helemaal naar die dealer toerijden. Ik ben vervolgens maar de ruitenwisser van mijn peugeotje gaan slopen en heb het rubbertje op maat geknipt en hoppa past precies!! (shakeit)
Dus als je geen zin hebt om naar de dealer te gaan voor een lullig stukje rubber: Ga naar de autohandel en koop er een simpele ruitenwisser en neem een schaar!! :mrgreen:

That's my story of today :lol:
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

18 apr 2006, 18:50

Mini is ook geen peugeot. :mrgreen:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

18 apr 2006, 20:53

Vooral die verotte peugeot van hem niet! Wanneer breng je dat ding nu eens weg?
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

18 apr 2006, 22:00

Mss is hij emotioneel nog verbonden met de Peug... :mrgreen:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

18 apr 2006, 23:24

LUV2XLR8 schreef:Mss is hij emotioneel nog verbonden met de Peug... :mrgreen:
Dat ben ik zeker!! Das mijn rode poekie! Daar heb ik in leren rijden en hij neemt nauwelijks ruimte in (zo groot issie niet :lol: ) Een 205je met 'n dakraam (dat met veel vasaline niet lekt) en maarliefst 5 versnellingen (waarvan de 3 kapot is) :lol:

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”