Windsuis

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
dinky-toy
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 195
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:49

Windsuis

18 apr 2006, 23:24

heb bij hogere snelheden nogal last van windsuis, dit komt voornamelijk van de voorruit en in mindere mate van de zijramen voor. de zijramen heb ik al 2x bij laten stellen door de dealer en de strip op de voorruit is ook al een keer opnieuw vastgekit.

Heb overigens nog steeds zo'n reparatie setje liggen voor de raammechanieken (klemmetjes), ben eigenlijk op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft en deze voor mij kan monteren.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

Re: windsuis

19 apr 2006, 00:18

Daar hebben onze MINI's ook last van, hoort erbij. Ook heeft er een monteur van BMW/MINI ingereden die ook nog eens MINIminded is en er al vanaf het eerste uur erbij was en zei dat mijn ruit goed zat. Toch moet ik echt niet harder dan 110 rijden als ik aan het telefoneren ben d.m.v. een carkit. Aan carkit ligt het niet, want deze zit ook in de Mercedes en daar kan ik gewoon harder rijden zonder dat men aan de andere kant allerlei gekke geluiden hoort.
dinky-toy schreef:Heb overigens nog steeds zo'n reparatie setje liggen voor de raammechanieken (klemmetjes), ben eigenlijk op zoek naar iemand die hier ervaring mee heeft en deze voor mij kan monteren.
Deze zijn er vandeweek ook bij gemonteerd toen de nieuwe bak erin ging. Voor de klemmetjes moest auto wel even een dagje langer blijven, is niet zo even gedaan. Bekleding moet er geheel af en de mechnieken moeten ook deels gedemonteerd worden. Bij Henk worden ze een dezer dagen gemonteerd.

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”